Hayat mı zor yoksa hayatın içindeki ikiyüzlüler mi?

On gündür birisi ile konuşuyordum. Tanışma diyebiliriz. Her şey o kadar iyi gidiyordu ki (sadece benim açımdanmış demek ki ) yanıma bile gelmeyi düşünüyordu. Bulunduğum ile. Daha bu sabah konuşmamıza ve her şeyin de çok güzel gitmesine rağmen biraz önce baktım beni Instagram dan çıkartmış. Arıyorum da ama telefonu kapalı. İnsanlar anlaşamayabilirler fakat çekip giderken sorun o değil de en azından biz bir açıklamayı haketmiştik.

Hayat mı zor yoksa hayatın içindeki ikiyüzlüler mi?
Cevapla