Ben artık aşık olmam istesemde olamam devamı aşağıda?

Ben hayatım boyunca hiç sevilmedim hayatımda lisede i çocuğu sevdim aşık oldum peşinden koştum ama beni sevmedi yüz vermedi kandırdı aksine canımı yaktı sonra liseden mezun oldum bi çocuğa daha aşık oldum sevdim peşinden koştum oda beni kandırdı bıraktı sevmedi yüz vermedi aksine canımı yaktı bu yazdıklarım bi anda olmadı bunları yaşarken hayatımdan 4-5 sene gitti, sonra üniversiteye başladım bi çocuk gözüme hoş geldi yine aynı şey yaşandı benle konuşmak bile istemedi, beni tanımak bile istemedi, sonra evli bi adama aşık oldum ondanda vazgeçtim ama çok zor oldu neyse ki oldu, sonra üniden mezun oldum , şimdi düşünüyorum da ben daha kimseye aşık olmam istesemde olamam zaten içimde zerre aşk sevgi kalmadı, zaten kimse çıkmaz daha karşıma, artık insanlarada güvenmiyorum, insanların peşinden koşmaktanda yoruldum, artık benden geçti şu an 23 yaşındayım, ben anladım benim kaderimde aşk yok, ben artık tek geldim tek yaşayıp tek ölücem, 😐
Ben artık aşık olmam istesemde olamam devamı aşağıda?
Cevapla