Toksik kız arkadaşa ne yaparsınız?

Benden 11 yaş büyük böyle abla olarak görüp sevip güvendiğim birisi vardı. İnanılmaz bir yalancı dolandırıcı ve manipülatör. Hep dostuz arkadaşız ben seni çok seviyorum iyiliğini istiyorum diyip durarak benim beynimi yıkardı aylarca ama hep beni aşağı çekerdi kötü hissettirir aşağılar değiştirmeye çalışır ger şeyimi eleştirir yargılar ve küçümserdi. Bana onlarca söz verdi hiçbirini tutmadı. Zor zamanlarımda yanımda olmadı üstüne bi de beni suçladı. Ne zaman farklı fikirde olsak beni ezdi aşağıladı saygısız davrandı. İnsanların içinde beni sattı. Üstüne bana zarar vermeye çalıştı etti. Gerçekten hayatımda bu kadar iğrenç bir insan tanımadım. Düşünüyorum da çevresindeki herkesi kıskanan bencil pisliğin teki. Dünya tamamen onun etrafında dönüyor ve herkes ona hizmet etsin tapsın kölesi olsun istiyor ve insanlar ona karşı çıkıp eleştirdiği an o insanları bitirmek için zarar vermek için her şeyi yapıyor ruh hastası. Bela ve psikopat olduğu için bir şey de yapılmıyor ben bir yapsam on yapmaya kalkıyor kindar pislik.

Toksik kız arkadaşa ne yaparsınız?
Cevapla