Sokakta nasıl dolasmasi istediğine bağlı, mutfakta yaptığı yemeği senin damak zevkine bağlı, yatakta ondan neler beklediğine bağlı. Bir insanı zaten seviyorsan bunlar sana 3 u 1 arada Nescafe gibi gelir içmeye doyamazsin. Karşı cinsi bu duruma getirmek kolay ama hemcinslerim olarak konuşuyorum erkek'likten ADAM'LİGA adım atıp onların isteklerini karsilayabilirmiyiz? Yorumumu uzerinize alınmayın etrafımda okadar kendini ADAM sanan ama erkek'likten bile nasibini alamamış insanlar varki...
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBulursan birtanede bana al parasi neyse vereyim sana
01 Yorumla
Soran+1 yılne demek kardesım merak etme sen olmadı senın ıcın klonlarım
Bu soruyu önce kendinize sorsanız? Ben sokakta beyfendi, işte takdire laikmıyim, calışkanmıyim? Yemek yapayı becere biliyormuyum, yatakta dört dörtlukmuyum filan. İnsan önce kendine bakmalı. Bunarada kadınlar o kadar işin altindan tek başına kslkıyorlar, ev işleri, cocuk, iş. Ams erek bir gün bile hepsini biranda yapamaz
113 Yorumla
Soran+1 yılbu kadar emin olma.. bence senın dedıgın gıbı bırı hala var
Soran+1 yılıyıde benı tarıf ettın su an
Soran+1 yılama ben masumum sen yaptın =O
- +1 yıl
Soran+1 yılsana oylelerı denk gelmıs EMIN OL BUNA
- +1 yıl
@laurapiggott
kendini prenses, vajinasını da bulunmaz hint kumaşı sanan kızları da sadece Türkiyede görürsün.. - +1 yıl
Bence abartiyorsunuz. Bu arz talep meselesi. Hem bekaret istiyorsunuz hemde cinsellik yasayalim diyorsunuz asıl siz karar verin ne istiyorsunuz?
Ben hayatimda hic yemek yapmayan bulasik yikamayan camasir yikamayan erkek gormedim. İlk kez turkiyede gordum. Kadını köle gibi kullanıp sonra neden yaslandi bu kadin diyorsun. Gidiyorsun genc kiz sevgili yapiyorsunuz. Sonra halen namus edebiyati yapiyorsunuz - +1 yıl
Soran+1 yıl@laurapiggott derdın ne senın kuzum. her soruda her yorumda bı aykırılık bı femınıstlık bı gergınlık hayırdır muayyen gunundemısın yoksa
- +1 yıl
@laurapiggott
bizim amacımız hizmet+cinsellik değil..
ama kadınların tek amacı para.. verdikleri tek şey de boyalı bir surat ve pis bir vajina.. (bunun bildiğin fahişelikten ne farkı var?)
sadece bunlara sahip oldukları için her şeyi onların ayağına sermemizi falan bekliyorlar..
nitelikler sıfır, kültür sıfır, duygu sıfır, beyin sıfır.. seksten başka bir işe yaramazlar..
+1 yılBu özelliklere sahip bütün kızlar bu sitede kardeşim. Yalanınızı skm :D
07 Yorumla
Soran+1 yılhay ağzını opim diyicem ama korkarım arada bende kaynarım dıye :D
- +1 yıl
:D:D
Soran+1 yılkabul et iyiydi :))
- +1 yıl
Eh işte :)
Soran+1 yıleh işte mi hadi ama hakkımı yeme neden ozaman :D :D diye güldün
- +1 yıl
İyiydi be tamam ama şımarma :D
Soran+1 yıloley be işte bu.. tamam tamam şımarmam korkma öyle kotu huylarım yok. hiç şımartanımda ya yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Hepsi aynı anda olur olmasına da, öyle hatunları taşıyacak erkek de zor bulunmuyor mu?
13 Yorumla
Soran+1 yıldimi ama. yok zaten oyle bı erkek yaratılmadı henüz de ben hanı bır ıkı numune olarak yeryüzüne ınmıs bayan var mı dedım bu ozellıklere sahıp. yoksa erkekler mı peeeh hepsı aynı
Soran+1 yılıste bı ben farklıyım bende yanlızım...
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen sokakta beyefendi, mutfakta aşçı yardımcısı, yatakta panter olabiliyor musun? aynı anda? tersten düşün bakıyım?
Herşeyi kadınlardan beklemeyin biraz da kendinizi düzeltin, genele söylüyorum üzerine alınma.23 Yorumla
Soran+1 yıloyle bırını bulursam neden olmıyım
Cevap sahibi+1 yılbu olabilir mantıklı
Soran+1 yıl:) beyın bedava
Aşk İlişkileri konusunda 334 cevap paylaştı. Sokakta hanimefendi olacak tabi mutfakta da usta bir aşçı olmasına gerek yok yemek yapabilsin yeter yatakta da sevdiği adamı arzulasin yeter p*rno yıldızı aramıyoruz sonuçta
19 Yorumla
Soran+1 yılsende ordan kıstın burdan kıstın nefes alsın yeter der gıbı oldu
Soran+1 yılbu seferde felsefi yaklaştın olaya kardeş
Soran+1 yılyınemı derken?
Soran+1 yılyok ya nerdeee bulıyım.. arayışımız devam edıyor kısmet bakalım. hem bırazda xper kasıyoz caktırma
Soran+1 yılsaol
türk kızına o kadar misyon yüklemeyin zaten... kısa devre yapar..
11 Yorumla
Soran+1 yıl:D seslı güldüm ya
olur olur aynı anda olur hepsi ama biraz zor bulması
03 Yorumla
Soran+1 yılimkansız desek
Soran+1 yıle bı tanıştır ozaman bı yardım et BÜYÜK SEVABI VAR BAK :))
Gizli Üye(36-45)+1 yılSokakta hanımefendi olmama rağmen diğerlerinden habersizdim ancak sevgilim iyi eğitti diyebilirim :) Çaba göster seninde olsun
05 Yorumla
Soran+1 yılsenın gıbı en azından bazı ozellıklere sahıp ıyı egıtım sayesınde başarılı olabilecek bı tanıdığın var mı pekı?
Cevap sahibi+1 yılO kızlardan sokakta bile dolusuyla var.
Soran+1 yılşimdi senin için iyimi oldu kötümü? bence ters bir yorum yapmadın mı kendın ıcın
Cevap sahibi+1 yıl9 yıllık sevgilim var, bu sebeple beni iyi veya kötü etkilemiyor. İlgisini onlara yöneltmeyeceğini biliyorum.
Soran+1 yılıyıde ben sadece sana oyle bı tanıdığın varsa yardımcı ol tanıştır dedım. sen konuyu taaaa nereye cektın.. kadın mılletıne akıl ermiyor ya
+1 yılvardi da taze bitti
sen yemek yapan kizi bulursan opte basinin ustune koy09 Yorumla
Soran+1 yılfazlasında gozun olmasın dıyosun yanı
- +1 yıl
bir kizin artilarini eksilerini degerlendir ona gore tercih yap ama mukemmeli arama derim bazen bulamazsin bazende gozunun onundedirde. fark edemezsin
Soran+1 yıltecrübemi konuştu ne?
- +1 yıl
evet aynen oyle oldu :)))
Soran+1 yılbaşka aktarmak ıstedıgın aydınlatmak ıstedıgın tecrubelerınde var mı
- +1 yıl
ne olursa olsun kimseye ederinden fazla deger verme vazgecilmez oldugu hissine kapilinca kızlar bol bol acı cekersin dostum.
bu arada hic kimse vazgecilmez ve yeri doldurulamaz degildir en buyuk tecrubem bu :))) - +1 yıl
Estağfurullah nacizane tecrubelerimi aktardim yasadigim kadariyla.
Soran+1 yıladamsın
- +1 yıl
eyvallah
Gizli Üye(36-45)+1 yılZor be dostum bulmak cok zor artik kalmadi onlardan nesli tukendi :)
03 Yorumla
Soran+1 yılhıh ıste bende onu dıyodum tam KÖR DEĞİLMİŞİM ooh be
Cevap sahibi+1 yılYok kor degilsin cok nadir bulunan cins onlar benden olmaz mesela :)
Soran+1 yılsamimi bir itiraf
oyle bı kız varsa ozellıkle yatak olayında :D ben talıbım :D
01 Yorumla
Soran+1 yılhooop hooop kaynak yapma sıraya gec sıraya
+1 yılBen varım valla odedikleriyin hepsi bende mevcut :)))
03 Yorumla
Soran+1 yılpınokyooo senıııı ======)
- +1 yıl
Niye olamazmı çok şükür elimiz ayağımız herbişeyimiz mevcut :))
Soran+1 yıl==============) dııkkatlı ol gıttıkce uzuyor. cok ıddaalısın.
faruk eczanesi faruk eczaneesii faruk kıraathanesi olmasın o?
05 Yorumla
Soran+1 yılanladık senı yorma kendını
Soran+1 yılanladım ben sen yorma kendını
Soran+1 yılolur denerım
eksik leri sen tamamlamalısın
12 Yorumla
Soran+1 yılmisal?
Bulursun inşallah kardeşim...
03 Yorumla
Soran+1 yılırtıbat halınde olalımda sende görürsen bı yonlendır buraya
Soran+1 yıleywallah kardesım sagol
+1 yılBunları bulmak zor değil.
05 Yorumla
Soran+1 yılsandığın akdar kolay da degıl
- +1 yıl
Sıraya dizerim kızları. O biçim kolay. Sen bir erkek olarak dışta kalıyorsun ve kızların gerçek kişiliğini de anlamıyorsun kolay kolay. Ben bir kız olarak onların içindeyim ve kimin ne mal olduğunu iyi bilirim. O yüzden sana tavsiyem; bir kız arkadaşından veya kız kuzeninden falan yardım al.
Soran+1 yılbu kadar ıddaalı bu kadar tecrübe ve bılgıye sahıp bırını kacırmıyım ozaman.
sendekı şansım yüzde kac?- +1 yıl
Yurt dışındayım. Yani şans yok maalesef.
Soran+1 yılya neden bu kadar sanssız olmak zorundayım kı ben
+1 yılYo ben böyleyim. ama. aldatıldim. nolcak
11 Yorumla
Soran+1 yılvar var evet oyle ınsan dışı yaratıklar var aramızda maalesef.. bu ozellıkte bırıde aldatılırsa oleyım ben ya
+1 yılHepsi ayni anda olur elbette cok olmasada.
01 Yorumla
Soran+1 yılgören duyan bilen yok böyle kişileri
+1 yılNeden olmasın ama ben degilim o kişi
01 Yorumla
Soran+1 yılıhtımal bıle vermedik zaten
Aşk İlişkileri konusunda 348 cevap paylaştı. Rus kizlarini anlattin dostum. Valla oyleler.
019 Yorumla
Soran+1 yıloyle bı tanıma tecrübem olmadı o yüzden fıkrım yok
Soran+1 yılgüzel ve etkıleyıcı bı davet gercekten
- +1 yıl
Bende ingilizim ama asla yemek yapmam sokakta acik giyinirim bunu ırk baglayamazsiniz
Soran+1 yılırka bağlama gıbı bı sey soz konusu degılkı neden celallendın bu kadar..
Soran+1 yıladamın gorusu bu yönde. sende ıngılteredesın bazı ozellıklere sahıp bazılarına degılsın sadece görüş alıyoruz burada. e senınde eksıgın olduğu ıcın kınayalım mı senı sımdı
- +1 yıl
Soran+1 yılsakin olun gençler
Soran+1 yılruslarla kım mutlu olmazkı :))
Soran+1 yılyoooğğğkk artıkın yaaaawww. olan var olmayan var ne nefsimizi kabartıyon ya
- +1 yıl
Hala ırk ayrimi yapiyor..
Soran+1 yılderdın ne
- +1 yıl
:) sevmiyorum seni :( @laurapiggott
Soran+1 yılonu sevmeyen ölsün :))
Soran+1 yıl:D :D
olay cinselliğe gidiyo la yavaş sakinn !!!
09 Yorumla
Soran+1 yılyo yo yo oyle bısey yok
Soran+1 yılYA BIRAK SEN ONU ağzı olan konuşuyor ıste
Soran+1 yılonları engellemenın bır yolu yok her yerdeler cunku
Soran+1 yıl:D :D
Soran+1 yıl:)...
Gizli Üye(30-35)+1 yıl%100 sahibim ozelliklere.
03 Yorumla
Soran+1 yılpekı tanışma ımkanımız sence yüzde kac?
Cevap sahibi+1 yıl%0. Bu izelliklerimle kocam ilgleniyo
Soran+1 yılmıllet cın gıbı. bundan sonra seçme yok arkadaş. hep curukler bozuklar bıze kalıyo
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaşın kaç ki hala yalnızım diyorsun?
03 Yorumla
Soran+1 yılsence kac gosterıyorum
Cevap sahibi+1 yıl25 ?
Soran+1 yılahhh be 25 yasım aaahh ne cabuk gelıp gectın 28
Arayan mevlasini da bulur belasını da
03 Yorumla
Soran+1 yılwaoooww ıstee bu yaa. favorı cevaplardansın
Soran+1 yılrica
yoo ne münasebet zor deil:)
03 Yorumla
Soran+1 yılbu ozellıkler sende var yanı oylemı... hadı canım yaaa sende
Soran+1 yıltamam hıhı oldu
Gizli Üye(30-35)+1 yılVardir tabi. ama rast gelmen zor.
011 Yorumla
Soran+1 yılcok mu uzakta
Cevap sahibi+1 yılGezdiğin yerlere bağlı
Soran+1 yılkımsenın orladıgı ıssız ormanlıklar, corak kurak vadılerın ortasında, yayla baslarında orda burada ıste
Cevap sahibi+1 yılEvet cok ciddi bir cevap oldu. sen boyle birini arama boşver. emekliligine para falan öde. bosver
Soran+1 yılhahaha komık sey. sanada oyuncak alıyım ben ozaman ıkımızde mutlu oluruz
Cevap sahibi+1 yılSenin o yukarda anlattiklarinin erkek halini buldum. oyuncagim mevcut. sen haline ya amca :)
Soran+1 yılolur ben rahatım zaten ERGEN
Cevap sahibi+1 yıl21 yasinda ergen olmak mümkün degil.
Soran+1 yıl27 yasında bı ıhtıyarda ben gormedım
Cevap sahibi+1 yıl21 yasindaki birine oyuncak almaya kalkan ihtiyarlamistir herhal :). neyse iyi günler
Soran+1 yılgorusuruz
+1 yılkızlar sağlam oyunculuk yapar mutlaka vardır.
01 Yorumla
Soran+1 yılkolpa aramıyoruz
Aşk İlişkileri konusunda 490 cevap paylaştı. Bulursan nerden buldun haber ver :)
13 Yorumla
Soran+1 yılılk haber verecegım kısılerdensın
Soran+1 yılanlaştık :)
Gizli Üye(30-35)+1 yıloha beni anlattın yeminle
021 Yorumla
Soran+1 yılal işte bir özgüven patlaması daha
Cevap sahibi+1 yılyooo
Soran+1 yılpekı nasıl ınandırıcaksın bu duruma.. havadan benı anlattın demesı kolay.
Cevap sahibi+1 yılöf be kanıtlamak zorunda değilim kendimi biliyorsam bu bana yeter
Soran+1 yılsüpersin. işte gençler kıvırmak deyimi böyle ortaya çıktı. herkes arkadaşımı bu eşsiz örneği verdiği için teşekkür etsin
Cevap sahibi+1 yılKavurmakla nalaka ya senin amacın ne hem soru soruyorsun hem de cevapları yargiliyirsun
Soran+1 yıl1-kavurmak derken?
2-verdıgınız cevaplar mantığa uysun
3-ben sımdı sana BRAD PITT ım desem ne kadar ınanırsan su cevabınada o kadar ınanılır ,
demek ıstedıgım bu
Cevap sahibi+1 yıl1. Kıvırmak diye yazacaktım samsungun muhteşem düzenlemesi sağolsun :D
2. verdigim cevaplarda bir mantıksızlık yok
3. brad pitt demek istediğinizde zaten inanmam kanıta da gerek yok fotonuzu gördüm zaten :D hem brad pittle ne alaka ki bu konu zaten sorduğunuz konu kişilik sorusu hey Allahımmmm :D
Soran+1 yılespirili yaklaşımın için teşekkürler. artık savaş bayraklarımızı indirip konuşsak sakin sakin atışmadan nasıl olur..
Cevap sahibi+1 yılben küsüm ama :((
Soran+1 yılhadı ama ya yapma lütfen biz geçtik sanıyordum o küsme çağlarını... bir kahve ısmarlıyım barışalım hadi olur mu?
Cevap sahibi+1 yılbilemedim ko şimdi
Soran+1 yılbarış bayrağı açmış bırının teklıfını gerı cevırme bence
Cevap sahibi+1 yılÇok ısrarcı çıktın burcun ne senin bakim :)
Soran+1 yılısrarcı degılım asla hıc sevmem oyle yılışıklığı ama bı barış ımzalamak ıstıyorum senınle.. burcum ASLAN
Cevap sahibi+1 yılhmm benim de aslan :D çok barışsever bir topluluğu z :)
Soran+1 yılOZAMAN barışma mesajını beklıyorum
Cevap sahibi+1 yılTamam barışıtk :D
Soran+1 yılbumudur yanı :((
Cevap sahibi+1 yılnapıyım göbek mi atiyim :D
Soran+1 yılneyse tamam anladım.. en azından barıştık.
Gizli Üye(30-35)+1 yılHepsi amerikanin oyunu boşver /:
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaptım oldu.
01 Yorumla
Soran+1 yılmaşallah
Gizli Üye(30-35)+1 yılneden olmasın :D
08 Yorumla
Soran+1 yılneden olmasın derken sende hepsı varmı? şaka dimi
Cevap sahibi+1 yılhepsi mevcut :D ama başım bağlı :D geç kaldın cicim
Soran+1 yılhayııırrrrrrr. barı bunu deme yaaa ufak yalanlar soyleseydın benım oyle ozellıgım yok deseydın
Soran+1 yılbı umut olamazmı beklerım ben
Cevap sahibi+1 yılsöylediklerinin ehpsi mevcut hatta daha fazlası :)
Soran+1 yılpeki tanışma ihtimalimiz desem?
Cevap sahibi+1 yıltanışabılırız tabıkı
Soran+1 yılbu sevındırıcı bı haber.. mesaj atmaya ne dersın
Olmuyor
03 Yorumla
Soran+1 yılimkansız dimi
Soran+1 yıltamam imkansız işte
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlur olur olmaz mi
01 Yorumla
Soran+1 yılbız goremedık. tanıyorsan oyle bırını yardım et bıze
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar