Arkadaşlar 20 gün önce tatil alanında tanışçıştık her şey güzel gidiyordu birlikte iyi vakit geçiriyorduk baya eyleniyorduk sonra numarasını verdi bende kaydettim konjşmaya başladık bana ilgisi olduğunu hiss ediyordum bende hoşlanıyordum işte hergün mesajlaşıyoruz jonuşuyoruz bazen ben yazıyorum bazende o yazıyor hal hatır soruyoruz yani mihabbetde güzel. Yemek yapıyoruz atıyoruz işte bilmem kız benim stikerlerjmi yapıp atıyor wp dan. Sordum herkesinmi stikerini yapıyorsun? Hayır dedi. Ben öncelerden 1-2 kes buluşmaya çağırmıtım kabul etmişdi sonra ertelemişdi işim var demişti. 2 gün öncede kardeşime kozmetik alacam hediye edecem dedim fakat anlamam dedim. Bana yardım edermisin dedim? Beraber alalımmı? Evet dedi sana haber veririm netleştirip dedi. Sabah bugün olmaz yazdı müsait değilim dedi. Bende bozuldum görüldü attım oda 3.3 saat sonra bana küstünmü? Küsme bana dedi bak 6 cı gün gideriz söz dedi. Bende neden küsmüyeyim dedim oda bana küsmeni istemiyorum dedi. Bizde anlaştık buluşma saati falan belli. Aynı günün akşamı beni aradı buraya gel dedi. Sesli aramıştı beni. Bende görmedim sonra baktım ne oldu dedim? Oda bir şey netleştirecektim onuda netleştirdim falan dedi. Bende ne dedim hiç falan dedi. Dünde konuştuk işte. Dün akşam 4 te uyudum 6 da uyandım mesaj yazmış nesajdan önce instaya girdim hesabı yok, tt ya baktım hesap yok engellemiş. Wp ya girdim bana şey yazmış işte sen yanlış anlamışsın beni ben senle arkadaş olarak konuşuyordum gezmek vakit geçirmek falan abartı geldi bence anladın dedi. Böyle devam etyi işte en sonda birdaha bana yazma arama dedim. 1 km yakınıma bile gelme yaklaşma dedim. Sonrada engelledim sinirden. Oda engelledi. Engelleyeceğini bildiğim için engelledim bende. Şimdi ne yapayim? Geri dönüş falan yaparmı? Ne ola bilir?
Hani bende ara sıra ilgimi belli ediyorum dozunda.. bana iltifat falanda ediyordu hatta yqni çok güzeldi her şey neden birden böyle oldu? Başına böyle bir olay gelen var mı? Bu arada önümüzdeki yaz karşılaşacağım tekrar. O zaman nasıl davranmalıyım? Yol yordam gösterin anlayan bilen arkadaşlar
Hani bende ara sıra ilgimi belli ediyorum dozunda.. bana iltifat falanda ediyordu hatta yqni çok güzeldi her şey neden birden böyle oldu? Başına böyle bir olay gelen var mı? Bu arada önümüzdeki yaz karşılaşacağım tekrar. O zaman nasıl davranmalıyım? Yol yordam gösterin anlayan bilen arkadaşlar
Güncellemeler
1 yıl
Engeli kaldırayimmi acaba? Yazarmı ki bilemedim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer