Bu İnsanlara Neden İyilik Yaramıyor🤣?

Adama diyorum ki instada. Oğlum uydu erkek olma. Kadından sevgi ve ilgi dilenme. Kendi kendini sapık, tacizci durumuna düşürme diyorum. Yav sanane işin gücün yok mu diyor?

Lan oğlum ruhunuz bu kadar mı köle oldu. Bir kız size GT yapsa nolur, yapmasa nolur. Bir kız, size GT yapınca ertesi gün sizi evine kahve içip film izlemeye mı çalışıyor. Hayırdır yaş.😅

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Bu İnsanlara Neden İyilik Yaramıyor🤣?
Bu İnsanlara Neden İyilik Yaramıyor🤣?
Cevapla