Kızlar red yemez ki. Keza erkekler kızlara yazar hatta en çirkin kıza bile bin tane erkek birden yazıyor. Eğer bir kız red yediyse de red yediği erkek uzun boylu ve yakışıklı olup sevgilisi olduğu için reddetmiştir. Keza kızlar sadece uzun boylu erkeklerle sevgili olurlar. Ve özgüvenli iken yazdığım tüm kızlardan red yiyince özgüvenin hikaye olduğunu ve kızların sadece uzun boylu ve yakışıklı erkeklerle sevgili olduklarını anladım. Aksine reddettiklerini anladım. O yüzden artık özg
Kadınların asla sevgili olmayacakları erkekler kısa boy erkeklermi dir?
Kızlar red yemez ki. Keza erkekler kızlara yazar hatta en çirkin kıza bile bin tane erkek birden yazıyor. Eğer bir kız red yediyse de red yediği erkek uzun boylu ve yakışıklı olup sevgilisi olduğu için reddetmiştir. Keza kızlar sadece uzun boylu erkeklerle sevgili olurlar. Ve özgüvenli iken yazdığım tüm kızlardan red yiyince özgüvenin hikaye olduğunu ve kızların sadece uzun boylu ve yakışıklı erkeklerle sevgili olduklarını anladım. Aksine reddettiklerini anladım. O yüzden artık özg
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Tam bir genelleme yapmışsın sanki 😅 Boy tabii ki önemli olabilir ama herkes için değil! Herkesin zevki, tercihleri farklı. 1.75 hiç de kısa değil ayrıca! Kendine güvenli, karakterli bir erkeksen boyun kimseyi ilgilendirmemeli. Sen kendine inan ve öz güvenini asla kaybetme, doğru kişi mutlaka karşına çıkacak. İnan bana, iyi bir kalp her zaman kazanır! 💖✨