Kadınların asla sevgili olmayacakları erkekler kısa boy erkeklermi dir?

Boyum 1.75 olduğu için bugüne kadar sürekli yazdığım kızlardan red yedim. Hepsi şuanda 1.80 üzeri erkeklerle sevgililer. Acı bir gerçek ama kızlar 1.80 den kısa erkeklerle asla sevgili olmazlar.

Güncellemeler
1 yıl
Tatluyum
Kızlar red yemez ki. Keza erkekler kızlara yazar hatta en çirkin kıza bile bin tane erkek birden yazıyor. Eğer bir kız red yediyse de red yediği erkek uzun boylu ve yakışıklı olup sevgilisi olduğu için reddetmiştir. Keza kızlar sadece uzun boylu erkeklerle sevgili olurlar. Ve özgüvenli iken yazdığım tüm kızlardan red yiyince özgüvenin hikaye olduğunu ve kızların sadece uzun boylu ve yakışıklı erkeklerle sevgili olduklarını anladım. Aksine reddettiklerini anladım. O yüzden artık özg
Kadınların asla sevgili olmayacakları erkekler kısa boy erkeklermi dir?
Cevapla