Sizce ömür boyu vicdan azabı çeker mi yaptığı yanına kalır mı?

3 yıllık sevgilimin beni aldattığını akraba bi kızla beraber olduğunu onunla evleneceğini ciddi düşündüğünü ve benimle sadece takıldığını beni kullandığını öğrendim dün kendisi itiraf etti oncs yıldır beni nasıl kandırdı bilmiyorum gerçekten de kalpleri yok bazı insanların okadar çok beddualar ettim ki ona, dün kızın beni terkettigini bütün beddualarn tuttugunu söyledi bana bunun için de üzgün olduğunu kız için ağladığını söyledi bana sözde benle ciddi olduğunu soliyodu bana ümit verdi heveslendirid Allah'a havale ettim onu
Sizce ömür boyu vicdan azabı çeker mi yaptığı yanına kalır mı?
Cevapla