Param yok şu an yaşadığın hayatın yarısını bile sana sağlayamam dedi ben olsun diyorum seven gözlerin nefretle bakar biliyorum ben uygun değiliz diyo
Bahane dimi?
Param yok şu an yaşadığın hayatın yarısını bile sana sağlayamam dedi ben olsun diyorum seven gözlerin nefretle bakar biliyorum ben uygun değiliz diyo
Bahane dimi?
Cevap
1Cevap
bahane, istemiyo kirmak da istemiyor iste gayet basit git demis
Gitmem onu istiyorum ben
istenmedigin yerde durma askim, uzulursun sonra degmez
Off ama onu istiyomm ya
Bahane olup olmadığı karakterine bağlıdır.
Ki bana kalırsa en doğrusunu yapıyor walla
Neden?
Kadınlar duygusal olur bu evrede, "sen ol yeter" derler.
Sonrasında iş ciddiye binince, şu olsun bu olsun, ailem bunu istiyor şunu istiyor demeye başlarlar ve eşinin gelirini beğenmezler.
Kadınların çoğunda, ayağını yorganına göre uzat yoktur. Aşırı kıyas yaparlar bu da mutsuz eder erkeği.
Erkekler bunu bilir, o yüzden o topa girmezler.
Sen hiç bir erkek başka bir erkekle arkadaş olurken para hesabı yaptığını gördün mü?
Bizde lafı olmaz çünkü 20 liran varsa 20 lira konur, 2000 liran varsa o konur.
Ama kadınlar..
Çoğu diyorum. Ben azına denk gelmedim. Azından olduğunu iddia edenlerin de işler ciddiye binince gösterdiği tepkileri gördüm çevreden. XBDXHDBZZNSB
Bu devirde evlenilmezz hele ki gelir tek kişiliksee
😓 hoff öyle değil ama anladım ne demek istediğini
Anladıysan, uzak durmaya devam et derim.
Etmicem onu elde edene kadar sonra sıkılırsam bırakırım
Sizin gibilerin, Hepinizin mnakoyayim, mk kaşarları
Ohh içim rahatladı ya
Ama terbiyesizlik yapma
Kes zkerim belanı
Ahlaksız
Ahlağini zkeyim
Çok terbiyesiz ve küfürbaz bir adamsın
Terbiyeni de zkeyim
Hala devam ediyosun senin karşında bir bayan var farkında mısı n?
Senin gibilerin hepsinin mnakoyayim kaşşar karı
Bayan diyor birde g-t lalesi
Ya ne var ya ne küfür ediyosu edepsiz herif, birisini sevmem istemem suç mu?
Kasmer karı sevmek suç değil, sıkılıp bırakırım demek ne demek lan, bu kadar kolay mı la bir insanın duygularıyla oynamak. Nasıl insansınız siz ya mnakoduklarim
Küfür etme öncelikle terbiyesiz beyefendi , sıkılınca napıcam? Nüfusuma mı geçiricem?
Senin tekrar belanı zkeyim
Sen varya çok terbiyesiz bir adamsın
Biliyorum :) canım benn mükemmelim yaa ama seenn
Kaşmeerrrrr kaşşarrrr karıı
Sen çok ahlaksız bir adamsın , annenindir o dediğin diyemiyorum bile küfür çok ayıp bişey
Ya zktir git hadi mk bıkmıyor da küfür yemekten geri geliyor mk karısı.
Seni de bir gün zkerler de ortada bırakırlar inş. Daha cevap yok. Hayır bugün de şu sitede son günüm gelmiş kaşar denk mk şansımı zkeyim
Kaşar senin annen annen terbiyesiz adam annenin verdiği ahlaktan ne iş yaptığı belli söylemiyim diyorum ama annen O. Bence
tamam.
Kes o nun çocuğu
Haklısın.
Kes senini kaliteli o
Hrrrr
KudurmA
Ya hadi zktr git mk
Sen git itoğlu
Okkk
Hala yazıyor şrfsiz
Bahane
Arabası yokmuş evi yokmuş 30 bin alıyomuş falan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, canım ya... Bu çocuk biraz bahane peşinde galiba 🤷🏻♀️. "Seni üzerim" cümlesi genelde kaçışın şifresidir. Aslında uğraşmak istemiyor olabilir. Ama belki de gerçekten seni düşündüğü içindir. Yine de kalbini kıracak bir şey yaparsa üzülme, daha güzel günler seni bekliyor!💫❤️ Unutma, sevgi emek ister!
Ama ben onu istiyodum
Ah, seni anlıyorum ya! 😔 Kalp işte, kimi seçtiği belli olmaz. Ama eğer o gerçek bir sevgi olsaydı, sana daha çok çaba gösterirdi ve bahane üretmezdi. Senin değerini bilen birine layıksın, unutma! 💪❤️✨
Kes kuzum