Sevgilime ben tipsizim benle neden cıkıyorsun falan dedim sacmalama dedi cok tatlisin falan dedi acaba yanlış mi yaptım?

Sevgilime ben tipsizim ailemizin en tipsiziyim dedim oda bana sacmalama çok tatlısın dedi sice iyi mi yaptım kötü mü sana göre çok tipsizim sen çok güzelsin dedim acaba başka erkek arar mı kendine benden vaz geçer mi
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilime ben tipsizim ailemizin en tipsiziyim dedim oda bana sacmalama çok tatlısın dedi sice iyi mi yaptım kötü mü sana göre çok tipsizim sen çok güzelsin dedim acaba başka erkek arar mı kendine benden vaz geçer mi bu olayi nasil duzetmeliyim eski oteriteyi nasil saglamaliyim
Sevgilime ben tipsizim benle neden cıkıyorsun falan dedim sacmalama dedi cok tatlisin falan dedi acaba yanlış mi yaptım?
Cevapla