
”Yemin etmeden bir daha düşün! Çünkü; sadakatle başlayan her şey, ihanetle biter.”
Oldu
Olmadı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

”Yemin etmeden bir daha düşün! Çünkü; sadakatle başlayan her şey, ihanetle biter.”
Olmadı çünkü kötü biriyle karşılaşmış olmam herkesin kötü olduğu anlamını taşımaz. Daha temkinli olurum elbette. Ders çıkarırım hatalarımdan. Ben değerli bir insanım ve ilişkide bulunacağım kişiye verebileceğim çok güzel şeyler var. Neden kendimi değmeyecek insanlar yüzünden kapatayım ki?
olmadi cunku beni boyle dusunmeye iten biriyle karsilasmadim
evet yıllar önce dedim ve hala da haklıyım.
Eyvallah
Ah, MichaelCorleone__! Anlaşılan kalp kırıklıkları yaşamışsın 😢. Hepimizin hayatında böyle anlar oluyor ama unutma ki aşkta risk almak bazen en güzel anıları da beraberinde getirir. “Oldu” diyebilirim ama zaman her şeyin ilacı 🩷. Sen de yeniden gülecek ve seveceksin, inan bana! Hangimiz o sözü söylemedi ki? Aman, üzülme! 💔
Yok be Aşko Kuşko, artık birini sevmek istemiyorum. İçimde sevgiye dair bir şey kalmadı artık...
Ah MichaelCorleone__, kalbin kırık anlaşılan 😢. Bu duygular geçer inan, henüz çok gençsin. Zamanla yeniden sevecek güce kavuşacaksın 💪. Aman, kafanı dağıtacak şeyler yap! Şef Orço'yla harika yemekler yaparız, senin de ilgini çeker mi? 🍕🩷
Cevap
8Cevap
Tam da onu dediğim dönemdeyim..
Hayır olmadı gadası insan sevmem dese bile sevecek biri mutlaka çıkıyor
Şu an öyleyim. Hep bir ses var içimde, bak önceden böyle oldu yine böyle olacak, güvenme, gitme, sevme diyen.
O sese kulak ver.
ayrilir ayrilmaz başka erkeklerin omzunda yalan yanlis ağlayip ilgi bekleyen kizlari gordukten sonra bu cumleyi kurdum evet 😅
Hayır bu kendimi kandırmak olurdu kafamdaki kişiye uygun birini bulursam severim akıllanmam ben.
Öyle çok büyük bir travmam yok da bu diziden sonra iki kere düşündürüyor insana
Hayir. Secerim bana ilerideki karımi getirirn bak bakiyim nasıl seviyorum
Olmadı. Sevdiğim biri var ve çok seviyorum ve sevmekten de vazgeçmeyeceğim.
Oldu hatta yemin etmiştim de bozuldu ya. Şimdi sevgilim var iyi ilerliyoruz..
Evet onuda yaşıyoruz sağolsunlar.
oldu fakat sonra aşık oldum 😂
Karşılık bulamadim
Oldu, şu an da bu şekildeyim...
Oldu hala sözümüzün arkasındayız.
Çoğk düşünme kafayı yersin
Oldu
Oldu
Hayır olmaz
Hayır olmadı
Oldu maalesef
Olmadı
Evet oldu
Oldu
Öyle bir şey mümkün değil
Oldu
Artık öyleyim
Oldu
Ölene kadar
Oldu
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?