Eski sevgilim neden böyle şeyler söylüyor sizce? Kırıcı değil mi?

Eski sevgilimle 5 sene beraberdik. Bu süre içinde benimle evlilik konularını bile konuşmuştu. 3 sene önce benim ailevi meselem yüzünden ayrıldık. O da çok üzüldü hatta ağladı. Ama 6 ay sonra falan unutmuş tamamen. 4-5 ay önce de bir kızla tanışmış. Daha doğrusu kızı tanımıyormuş, tanımadan aşık olduğunu söylüyormuş ona. Kızı görmek için başka bir ülkeye gitmiş, sonra da onu kendi yaşadığı yere getirmiş. Evlilik düşünüyormuş kızla şimdiden, ailesiyle de tanıştırmış. O kıza karşı farklı hissettiğini, bir şeylerin özel olduğunu söylüyormuş. Bana bile beni sevdiğini sevgili olduktan neredeyse 4 ay sonra söylemişti, sevgili olmadan önce de 3 aydır tanıyorduk birbirimizi oysa. Bana evlilik konularını bile ilişkimiz başladıktan 3 sene sonra açtı. Şimdi başka biri için bu şekilde konuşması çok kırıcı. Neden böyle söylüyor sizce?;Eski sevgilime yazıp kafasını karıştırsam şu anki ilişkisini sorgular mı acaba, işe yarar mı diye de düşünüyorum bazen. Haksız mıyım?

Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Eski sevgilim neden böyle şeyler söylüyor sizce? Kırıcı değil mi?
Cevapla