Veda mesajına cevap bile vermeyen erkek hakkında ne düşünürsünüz?

Biriyle tanışmıştım ve yaklaşık 2 hafta gibi konuşma süremiz oldu. Sonunda buluştuk. Ama buluşma pek iyi geçmedi sanırım. Farklı düşüncelerde olan insanlardık, ve ben komik birisiyim o bundan hoşnut olmadı sanırım.

Eve geldiğimde eve vardın mı diye sordu, hoş geldin falan dedi. 1,2 mesaj attı sadece. Ondan sonra beni hiç umursamadı.

Ertesi gün de kusura bakma işlerim vardı sana yazamadım dedi. Bende cevap verdim ama asla geri dönmedi. Sonunda veda mesajı yazdım. Peki anlaşıldı kendine iyi bak dedim bana cevap olarak sen de bile demedi.

Ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Veda mesajına cevap bile vermeyen erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla