Başka kıza bakan erkek arkadaşımı eve gelince dövdüm özur dilemelimiyim?

Erkek arkadaşım dün başka bir kıza baktı belki de yanlışlıkla bakmıştır bilemiyorum ama uzun uzun baktı. Bende eve gelince onu dövdum. Çok üzüldü , bugün de işe gitmeden önce aramızı düzeltmek için çok güzel bı kahvalti hazırlamıştım ama hala çok üzgündü. sizce özür dilemeli miyim? Bu arada biraz sopayla vurmuş olabilirim eşşek sipasina
Başka kıza bakan erkek arkadaşımı eve gelince dövdüm özur dilemelimiyim?
Cevapla