Geçen sene yaz sonu gibi ayrıldığım sevgilim 1 aydır twitterdan sevmek ile ilgili göndermeli tweetler atıyor. Ve bir ay önce ilk defa mesaj attı nasıl olduğumu sordu. Bir de geçenlerde konsere gitmiştim geç saatte gelmiştim metro seferi saatinden önce bitince yetkilileri etiketleyerek tweet atmıştım o da bana whatsapptan mesaj atmıştı gelip alıyım seni taksiyle uğraşma diye ben de mesajı eve gidince cevap verip yok demiştim. Şimdi yine sevmekle alakalı özlü söz paylaşmış (İşte insan yanlış hissetmiş falan diye bir söz) arkasından da askerliğe son 7 gün diye tweet atmış ay bir de bu bedelli falan yapıcam diyordu eğer öyleyse sadece bir aylık için kendine konuşacak birini aramıyordur umarım.
Neyse sizce bu çocuk hâlâ beni seviyor mudur? Yazsam mı ona? Gerçi yazmak istesem ne yazacağım bilmiyorum. Bir de ben onu sevip sevmediğimden emin değilim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer