AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
İster eğer sapıksa tabi ki de
yani istemez diye düşünmek gerek !! ama kişiler den biri istenmediği yerde kalmakta ısrarcı değilse tabi..
Yaşadığı hayat baya düzenli ise, gezmiş tozmuş iş yapmış olan bir adam.. kalması için davet etmesi için birşeyler hissetmesi lazım belki de.. Sonuçta belki bir akşam kalmak kolaydır ama günlerce kalmak insana zor gelir bu yüzden sevmeyen istrmez diye düşünüyorum..
İsrar yok
yani bu biraz kişiye bağlı bence bulunduğu durum ve şartlar dır onu orada tutan.
ama iyi düşünmek gerek sonu nasıl olur nerede hangi şartlarda biter biraz mantık diye düşünüyorum. karşın da olan kişi kim ne durum da oldugu değil sana nasıl davrandığı nasıl değer verdiği bu da göz önünde bulundurmalı bence.
Evet zaten davranış verdği değer önemli, tanıdığım adam kalmaz boğulur sevmiyorsa.. Bakalım
iyi düşünmek sonradan gelebilecek olumsuz hataları yapmamak bence.
Kader neyse o :) Adama göre kötü düşünmem diyelim oysa kötü çıksa hayırlısı
:)
Nineleri yasinda kadinlarla bilr ne fanteziler kuruyolar ne diyon
Kadın görmemil adamndan bahsetmiyprum. Gezmiş tozmuş iş yapmış kaliteli yaşam sürdüren bir adamdan bahsediyorun.. yoksa görmeyene ne versen o
erkek kolayca gider de kadın gidemez özellikle kimsesi olmayan bir kadınsa
Kadınla değil başka şeyle aynı evde kaliyodur o
güzelse seks için evet.
Bu seks neymiş ya görmediniz mi.. adam belki de seviyor duygu oluşturmuş ki istiyor.. kaliteli insan kalmaz zaten boğulur.. da neyse
Seks varsa neden olmasın
Kaliteli yaşam sürdüren insana ağır gelir ve boğulur :) o kadar sorumluluk varken iş vs sevmediği kadınla aynı evde kim kalır.. Kalması için sevmesi gerekiyor ya da bir duygu oluşturmuş olmalı illa
Heşrey görmüş insanlar normalde kalmaz yazdı.. görmeyen hemen seks varsa neden olmasın.. her şey de seks değil :) tek geceden bahsetmiyoruz da neyse
Kaliteli yaşam süren biriyim inanın ortamları da insanların kalitelisinide kalitesizinide gördüm, 2 belki 3 ay birbirinde kalan kişiler gördüm, iş hep buraya çıktı, üstelik bununbi kaç kişide de gördüm yeni tanıştıklarımda da sorduğumda ise boş ver takılıyoruz diyorlardı yani bahsettiğimiz durumlar kişiden kişiye farklılık gösteriyor :)
O zaman bu adam boğulur diyim :) tam olarak ne hisseyor anca gidince anlarım
Soruyu kendiniz açısından mı soruyorsunuz hani bilgi verirseniz ona göre bi yorum yapabilirim sanırım
Yeni başladık sayılır, aynı evde kalmışlığımız var yaşlar 29-37.. sarılıp uyuyoruz öpücükle uyandıdır sarılır, aniden grlip koklar sarılıp durur.. kahvaltı hazırlar çok sakin güzel davranır.. iş yüzünden başla ülkeye gitti, fakat burada evi var geliyor, ona rağmen gider gitmez eve yerleştiğimde buraya gelirsin demeye başladı, şimdi buldu paylaştı benimle yerleşene kadar kısa bir süre geçer diye hemen tarih okarak konuşmaya başladı, özledim geleceksin bu kadar gün geçer yerleşene kadar sonra gelirsin yanıma vs.. Adamın da yoğun dönem sorumluluklar çok fazla ama yine de gider gitmez dahil etti.. normslde konuşurken de gelecek için bir gün beraber de gidelim buraya deneyi biliyor.. merhametlidir de... Ya da yoğunşuktan ihmal ettiğini düşünüyorsa ben bir şey demeden gelir açıklama yapar anlatır..
Ben belki ters sordum, aslında şunu demek istedim çağırmak için duygu hissetmeli mi :) ya da sevmediği kadını da mı çağırabilir..
Uzun zaman yalnızdım ve patlaşmak fikir almak isterim.. ona değer veriyorum:)
Sevmediği ve ya değer vermediği birini kimse bu şekilde çağırmaz, soru biçimi yanlış olmuş evet :) ve anlattıklarına göre de aranızda ki sevgi, bağ, gayet güçlü size şimdiden mutluluklar diliyorum 🙏 😊
Kalmayı bırak evlenmek ister
Yaşadığı hayat baya düzenli ise, gezmiş tozmuş iş yapmış olan bir adam.. kalması için davet etmesi için birşeyler hissetmesi lazım belki de.. Sonuçta belki bir akşam kalmak kolaydır ama günlerce kalmak insana zor gelir bu yüzden sevmeyen istrmez diye düşünüyorum.. ya da adama göre..
Pordon ben soru yu yanlış anladım
Kalmaz
Evet bende öyle düşünmüştüm, teşekkür ederim 🙏
Rica ederim bukadar uzun yazcen ene sorumlusunuz deseydin iyi olurdu
Anlamadım?
Bukadar uzun yazmaniza gerek yoktu
Konuşabiliriz biraz istersen
2-3 cümle benim için uzun değil çok konuşkan biriyim :)
Sadece konuşmak için demiştim can sıkıntısı beni kötü anlama
Cinsellik olacak ise ister
O cinseliği zaten yaşanıyor fakat.. yaşadığı hayat baya düzenli ise, gezmiş tozmuş iş yapmış olan bir adam.. kalması için davet etmesi için birşeyler hissetmesi lazım belki de.. Sonuçta belki bir akşam kalmak kolaydır ama günlerce kalmak insana zor gelir bu yüzden sevmeyen istrmez diye düşünüyorum..
bu nasıl soru abla niye istesin
Sadece merak 😊
Yoksa bence de istmeez de hele ki yaşadığı hayat baya düzenli ise, gezmiş tozmuş iş yapmış olan bir adam.. kalması için davet etmesi için birşeyler hissetmesi lazım belki de.. Sonuçta belki bir akşam kalmak kolaydır ama günlerce kalmak insana zor gelir bu yüzden sevmeyen istrmez diye düşünüyorum..
Cinsellik varsa olur
Aç mı kaldınız da katlanırsınız?
asla istemezler bence
Bence de hele ki yaşadığı hayat baya düzenli ise, gezmiş tozmuş iş yapmış olan bir adam.. kalması için davet etmesi için birşeyler hissetmesi lazım belki de.. Sonuçta belki bir akşam kalmak kolaydır ama günlerce kalmak insana zor gelir bu yüzden bende sevmeyen istrmez diye düşünüyorum..
sevgilim bazen geliyor bana 1 hafta kalıyor sürekli evde oluyoruz sevgilime deli divane olmama rağmen bazen sıkılmıyor değilim sen anla yani
Evet tam da onu demek istedim.. çoğu insan kalır cinselik varda yazmış demek ki görmemiş insanlar onlar.. yoksa görmüş yaşamış insan sadece cinselik olacak diye davet etmez kalmaz..
evet
Kim ister ki
Evet öyle düşünmüştüm demek ki duygu oluşturmuş :)
ynı cınsel olarak karsılıyorsa evet
Nasıl cinselik olarak kalsın? Bu nasıl bir şey
sen ona gerekenı verırsen duygusal bakmaz
Zaten beraberiz yaşadık.. duygusal niye bakmasın bu nasıl bir bakış ya yeter
Seks varsa evet
Zaten varsa? Yaşwdığı hayat baya düzenli ise, gezmiş tozmuş iş yapmış olan bir adam.. kalması için davet etmesi için birşeyler hissetmesi lazım belki de.. Sonuçta belki bir akşam kalmak kolaydır ama günlerce kalmak insana zor gelir bu yüzden sevmeyen istrmez diye düşünüyorum..
Vla
Herkes aynı mı bilmem ama erkek ciseligi reddetmez. tabiki duruma bağlı evliyken yakanızı siye korkabilor
Cinselik zaten var. Adam da görmemiş değil da cinselik varsa yapışacak.. her şey görmüş yaşamış bir adamdan bahsediyprum
Cinsellikten bikma diye bir sey olmaz ki
Adamı seviyorsam nasıl bıkabilirim nausl bir düşüncedi bu neden her şey cinseliğe bağlanıyorsunuz.. i
Sevmediği kadın diyorsun sart başka ne olbikirv
Seviyorsa anca mi cağırır aynı evde kalmak ister mi bilmek istedim? :)
Seviyordur tabi ki
Kaldığımda anlarım ne kadar sevdiğini
Seni cagiriyorsa bir erkek ne kardır tanıyorsun ona bakarım
Yeni başladık sayılır, aynı evde kalmışlığımız var yaşlar 29-37.. sarılıp uyuyoruz öpücükle uyandıdır sarılır, aniden grlip koklar sarılıp durur.. kahvaltı hazırlar çok sakin güzel davranır.. iş yüzünden başla ülkeye gitti, fakat burada evi var geliyor, ona rağmen gider gitmez eve yerleştiğimde buraya gelirsin demeye başladı, şimdi buldu paylaştı benimle yerleşene kadar kısa bir süre geçer diye hemen tarih okarak konuşmaya başladı, özledim geleceksin bu kadar gün geçer yerleşene kadar sonra gelirsin yanıma vs.. Adamın da yoğun dönem sorumluluklar çok fazla ama yine de gider gitmez dahil etti.. normslde konuşurken de gelecek için bir gün beraber de gidelim buraya deneyi biliyor.. merhametlidir de... Ya da yoğunşuktan ihmal ettiğini düşünüyorsa ben bir şey demeden gelir açıklama yapar anlatır..
Ne güzel işte sıkıntı yok gibi
Senin içine sinmeyen ne
Uzun zaman hayatımda kimse yoktu.. 2.5 sene gibi.. içime sinmiyor değil de korku kaygı güven bir yerden sonra insan acaba demeye başlıyor.. Kimseye güvenemedim pek şimdi ons güvenmek bu kadar yakında görmek hem güzel hem de beni korkutuyor.. Gidip görmek istiyorum nasıl davranacağını, günlerce aynı evi paylaşınca ne olur.. ve sonuçta uzak bir ülke kendisi sorumluluk almış oluyor.. UAE
Yurtdisina tatile mi gplötürüyor
Tatil değil dedim size ev aldı dedim işi var
Çıkarı varsa ister
Çıkarı varda görüşür arada, aynı evde sarılıp niye uyusun kim katlar anca sevmesi gerekiyor bir şey hissstmesi gerekiyor
Ister. Mı varsa sıkıntı yok
Siz seks görmediniz mi aç mı kaldınız da varsa ister diyorsunuz :) Malum çoğu erkek istemez anca seviyorsa ister dedi :)
Dediklerine bakma sen burada tek dürüst olan benim en çok. M gören de benim emin ol
😀😀😀
Evet bi tek siz biliyorsunuz... en çok siz gördünüz 🤣🤣🤣🤣🤣
Gizli olmasan keşke
Komik karı 😀😁😂
Ne kadar da görmediğiniz belli.. açsınız.. geçmiş olsun :))
bir şey sorun onunla ilgili 😀
Her çeşidini gördüm ki
Senin gibi insanlardan yorum almak istemiyorum:) çok basitsiniz ve aç..
Hayır sen duymak istediğin şeyleri söyleyen sahte yorumları tercih ediyorsun. Asla aç değilim. Adam seni kapatmış eve günlerce pompalamis seviyorum ayağına ve sende biliyosun ki sevmiyor seni sadece pompa için yaninda 😀😁😂😃😅😅😅😅
Sen gerçekten cahilsin 🤣🤣🤣🤣🤣 kapatmış mı beni? 🤣🤣🤣🤣🤣 günlerce mi pompalamış? 🤣🤣🤣🤣🤣 ne kadar çirkinsiniz... o zaman alın size kısa bir özet belki adam olmayı becerirsin
Yeni başladık sayılır, aynı evde kalmışlığımız var yaşlar 29-37.. sarılıp uyuyoruz öpücükle uyandıdır sarılır, aniden grlip koklar sarılıp durur.. kahvaltı hazırlar çok sakin güzel davranır.. iş yüzünden başla ülkeye gitti, fakat burada evi var geliyor, ona rağmen gider gitmez eve yerleştiğimde buraya gelirsin demeye başladı, şimdi buldu paylaştı benimle yerleşene kadar kısa bir süre geçer diye hemen tarih okarak konuşmaya başladı, özledim geleceksin bu kadar gün geçer yerleşene kadar sonra gelirsin yanıma vs.. Adamın da yoğun dönem sorumluluklar çok fazla ama yine de gider gitmez dahil etti.. normslde konuşurken de gelecek için bir gün beraber de gidelim buraya deneyi biliyor.. merhametlidir de... Ya da yoğunşuktan ihmal ettiğini düşünüyorsa ben bir şey demeden gelir açıklama yapar anlatır..
Yav git kumda oyna pompalams adam seni işte 😀😁😂😃😄😅😅😆😆
Bide bir şey bilmeden genel yorum yaparak seni kullanıyor yazdınız. Biraz okuyun konuşmayı öğrenin bu ksdar cahil kalmayın size yazık 🙏
Uğraşamam senle pompişlemişler seni baaaaay 😀😁😂😃😅😅😆
İşte cahilliğin bukadar :) hadi uğraşma
Çok güzel seviştik evet :) doya doya.. iyi ki adam kaliteli sizin gibi ucuz sözler kullanmıyor.. biraz okuyun iyi gelir
Erkeğine göre değişir
Yaşadığı hayat baya düzenli ise, gezmiş tozmuş iş yapmış olan bir adam.. kalması için davet etmesi için birşeyler hissetmesi lazım belki de.. Sonuçta belki bir akşam kalmak kolaydır ama günlerce kalmak insana zor gelir bu yüzden bende sevmeyen istrmez diye düşünüyorum..
Orası öyle ben sevsem kadının evinden çıkmam
ister bmce
Aç olan ister anladığım kadarıyla, kaliteli olan boğulur anca severse kalır
kimse boğulmaZ
Boğulur :) yakın arkadaşlarım var erkekler sevmediği kadınla yan yana uzun kalmaz tek geçelik olur biter gider mesela o yüzden kimse demeyin
yaşlar kaç desem
Ben 29 o 37
ama sen melek kadar sadesin
o kartlaşmış
Özetleyim
Yeni başladık sayılır, aynı evde kalmışlığımız var yaşlar 29-37.. sarılıp uyuyoruz öpücükle uyandıdır sarılır, aniden grlip koklar sarılıp durur.. kahvaltı hazırlar çok sakin güzel davranır.. iş yüzünden başla ülkeye gitti, fakat burada evi var geliyor, ona rağmen gider gitmez eve yerleştiğimde buraya gelirsin demeye başladı, şimdi buldu paylaştı benimle yerleşene kadar kısa bir süre geçer diye hemen tarih okarak konuşmaya başladı, özledim geleceksin bu kadar gün geçer yerleşene kadar sonra gelirsin yanıma vs.. Adamın da yoğun dönem sorumluluklar çok fazla ama yine de gider gitmez dahil etti.. normslde konuşurken de gelecek için bir gün beraber de gidelim buraya deneyi biliyor.. merhametlidir de... Ya da yoğunşuktan ihmal ettiğini düşünüyorsa ben bir şey demeden gelir açıklama yapar anlatır..
Niye oyle dediniz ben melek kadar sade o kartlaşmış?
ama seviyor önemsiyor
Yazdıklarımdan dolagı mı seviyor önemsiyor dediniz? Yani gerçekten mi benim için önemlidir :)
uyumalar opmeler sarılmalar
diriliüin çok
öekiciliğin çok
seks olmadı mu
Oldu tabi yaşlar da 29-37..
ellerin cennet görsün
memnun musun
karı koca gibi
uyumasana
İstemez
Bence de hele ki yaşadığı hayat baya düzenli ise, gezmiş tozmuş iş yapmış olan bir adam.. kalması için davet etmesi için birşeyler hissetmesi lazım belki de.. Sonuçta belki bir akşam kalmak kolaydır ama günlerce kalmak insana zor gelir bu yüzden bende sevmeyen istrmez diye düşünüyorum..
Kesinlikle katılıyorum
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim konuşmak istersen tk
Kalır kalir
İster kanka
İstemez bro yanlış
@Zafergca ister bu arada çıkar doğrultusunda
Zaten görüşüyorsa? Neden kalmasını istesin.. bende istemez diye düşünüyorum adamın düzeni var yaşadığı hayat rahat gezmiş toznuş iş yapmış öylesine katlanmaz bide
Çıkar olsa ne olabilir cinselik mi? ben şahsen kendi adıma her kadınla kalmam kalmak istemem yarım saat bile ha seçiyorsa hoşlanıyorsa ayrı
Asla
Bence de hele ki yaşadığı hayat baya düzenli ise, gezmiş tozmuş iş yapmış olan bir adam.. kalması için davet etmesi için birşeyler hissetmesi lazım belki de.. Sonuçta belki bir akşam kalmak kolaydır ama günlerce kalmak insana zor gelir bu yüzden bende sevmeyen istrmez diye düşünüyorum..
hayır
Neden sizce? Boğulur dimi?
tahamül edemez bir yerde patlar
O zaman duygu oluşturduğunu düşünmek isterim 😊
nasil bir duygu
Sevgi demek istedim ki davat ediyor :)
pek sevgiye benzemiyor gidişat hakında hayırlısı
Siz neyden anladınız sevgiye gitmediğini? Ne söyledim da karar verdini, yorumunuz tuhaf ve negativ olmadı mı?
Ki biz zaten beraberiz ve her şey de yaşandı, günlerce aynı evde kalmadan da olabilir, sırf bir şey yaşanacaksa diye kalmask istemesine gerek yok :)
hayir insan tahamül etmediği birinden sevgi aramaz demek istedim bir çıkar ve başka bir amaç var gibi his ettim
hiç kimse sevmediğ biriyle çıkar veya başka bir amaç yoksa bir araya kolay kolay gelmez benim düşüncem
Anlamadım? Beni tahammül ettiğini demedim? Benimle sarılıp uyuyor, öperken uyandırıyor kahvaltı hazırlanıyor, arada gelip koklar öper öyle kalır.. ne başka bir amacı.. Adam iş yüzünden başka ülkede şu an gider gitmes sen de gelirsin yerleştiğimde dedi, kaç defa söyledi, yeni yerleşecek ardından gitmemi istiyor.. ki buraya da evisi var ve geliyor.. Bide herşe görmüş bir adamdan bahsediyorum, istemediği öylesin gördüğü bir insanlar aynı evde günlerce kalıp boğulur.. bir şey bilmeden nasıl hissetiniz bilmiyorum
Neden o zaman seviyor belki demiyorsunuz da çıkarı var gibi diyprsunuz? Adamdan bahsetmedim bile? Genel soru sordum :)
vallah ben his etiğimi ve düşündüğümü söyledi yine sen bilirsin senin hayatin senin kararın
Sen bir şey hissetmen için ve düşündüğünü söylemen için önce sorman gerekiyor! Yaşadıklarımı bilemden kötğ konuşamazsın. Sordaydın ona göre yorum yapsaydın farklı fakat genel bir sorudan bana çıkar diyemezsin. Sevmiyor olabilir ama seviyor de olabilir ve sen bunu bilemezsin :) bir şey anlatmadım:) hadi iyi akşamlar
İster tabiki
Yaşadığı hayat baya düzenli ise, gezmiş tozmuş iş yapmış olan bir adam.. kalması için davet etmesi için birşeyler hissetmesi lazım belki de.. Sonuçta belki bir akşam kalmak kolaydır ama günlerce kalmak insana zor gelir bu yüzden sevmeyen istrmez diye düşünüyorum..
Bu kişi senmisin
Ben kadınım, o adam hoşlandığım ve yeni görüşmeye başladığım adam :) sıkılmıştım da biraz soru soruyprum meraktan..
Hmmm sor tabi takıl et benj rozet kazanim
Nefes alsın yeter
Demek ki siz de açsınız :) kaliteli adam istemez boğulur.
Hayır asla
Bence de hele ki yaşadığı hayat baya düzenli ise, gezmiş tozmuş iş yapmış olan bir adam.. kalması için davet etmesi için birşeyler hissetmesi lazım belki de.. Sonuçta belki bir akşam kalmak kolaydır ama günlerce kalmak insana zor gelir bu yüzden bende sevmeyen istrmez diye düşünüyorum..
Kesinlikle ben bir gece kalmam ben sevmediği hiç bişeyi yapmam 😎
Hani bazen cinselik için bir grce kalınıyor ya ondan dedim belki daha kolaydır ama günlerce aynı evde kalmak başkadır