Bi erkek sevgili olmadığı kızın aylar sonra evinin önünden son ses şarkıyla neden geçer?

1 yıl aynı lisede okuduk okul kapandı aradan 2 yıl geçti arada konuştuk atıştık çok yakışıklı benimle ciddi düşündüğünü söyledi masum buluyormuş peşimden koştu arkadaşlarından kıskandı (benimle ilgileniyorlardı) çok uyumluyduk ama ben güvenmedim şans vermedim kızlar onun peşinden koşarlar hep uzun zaman geçti beyaz kıyafetli bi fotoğraf koydum profilime 2 hafta sonra siyah takım elbiseli fotoğrafını koydu aylar sonra hiç bi iletişim yok dün gece (oturduğum sokağı biliyo) “beyaz ve sen” isimli şarkı çalarak çok yüksek bi sesle araba geçti hemde 2 kez üst üste bi aşağı bi yukarı olarak ve bizim sokağı bitirince ses uzaklaşmadan anında kesildi direk kapatıldı şarkı

Bi erkek sevgili olmadığı kızın aylar sonra evinin önünden son ses şarkıyla neden geçer?
Cevapla