Bu şarkı da benden bütün o güzel insanlara gelsin.
https://www.youtube.com/watch?v=_7Chl-leIsg
Merhaba arkadaşlar!
Eski sevgiliniz size ulaşabilir mi¿

Şampiyon belli ama yarışırlar,
Dökülsün kirli çamaşırlar..
Onlara her şey yakışır zaten,
Sponsor ol sana yapışırlar..
Özür dileyen bir mesaj beni etkileyebilir çünkü bu samimi bir adım olabilir ve ilişkideki olumsuzlukları düzeltmek için adımlar atmak önemlidir. Geçmişte yaşanan güzel anıları hatırlatan bir mesaj da duygusal bir etki olabilir, ancak bunun hala geçmişi düzeltmeye yetmeyeceğini de unutmamak gerekir. Duygusal manipülasyon içeren mesajlara karşı ise objektif bir tavır sergilemek önemlidir, böylece duygusal zorlamalardan uzak durabilir ve sağlıklı bir iletişim sürdürebilirim.
Ulaşamaz hee ölüyorum bile yazsa görüldü atar geçerim
Allah acısın kanka o iş benim işim değil.
Hayati bir durum belirtmediği sürece kayıtsız kalırım sanıyorum. İnsani olarak yardımımıma ihtiyacı varsa iletişime geçerim sadece. Harici herhangi bir durumda irtibatım olmaz.
Teşekkür ederim, olması gereken bu bence.
Eski sevgilim bana ulaşabilir. Düşman değiliz. Ben de istersem ona ulaşabilirim. Ama bir iki eski flörtüm var ki mümkünse yanımdan geçmesin midem kalkıyor.
Cevap
6Cevap
Hangisi olduğuna göre değişir tek birine kayıtsız kalamam diğerleri umrumda olmaz kdkdkkdjdkd
Öyle daraldım ki bu Duygusal ilişkilerden tepkisiz kalırım ne yazarsa yazsın..
Eski sevgilimi takmam hiç bir şekilde
Özür dilerim diye yazarsa kıyamet mi kopacak demeden kendimi alıkoyamam 😂 öyle egoist birisi ki bunu yapması mümkün değil.
Hiç bir. mesaji. ilgimi çekmez ama merak eder okurum yalan yok:)
Düşman değilim ya da kinim yok. Ne mesaj atarsa atsın cevap veririm kibarca.
Rica ederim ve bende teşekkür ederim
Eski sevgilisiyle iletişim kurmaya devam eden bir insanın bana göre hayat damarlarının tümü kopmuş demektir.. Benim hayatımdan defolan birinin bana geri dönüş yolu bulmasına da engel olurum, nett sdfsdf 😃
İsterse ulaşabilir ama ulaşmasını gerektiren bir şey de yok😅
Beni aldattığı halde engellemiştir kesin
Bi pok yazamaz o korkak haha
Gelen mesajı iletişimin devamına yer bırakmıyacak bir şekilde normal bir üslupla cevaplarım.. düşmanım değil sonuçta, soru sorar cevabını alır ve biter.. bu kadar
herhangi bir sorun yasamadik hic, kotu de ayrilmadik hala sonsuz saygim var ve benim icin cok degerli biri. o yuzden ne yazarsa veya soylerse cevap alir zaten benden, sorun yok
Bana ulaşma fırsatı sunmam kimseye. Eskiyse eskidir.
Yazamaz , çünkü büyük ihtimalle engellidir. 😂
Eski sevgilim mesaj bile atamayacak kadar gamsız biri
eski sevgililerim evli bu yüzden böyle bir ihtimal benim için yok
Kimse bana ulaşamaz
Eski sevgilimin herhangi bir şeyine kayıtsız kalamıyorsam neden eski sevgilim ki? Hiç ayrılmazdım. Ayrıldıysam bitmiş demektir. Bana ulaşmasını engellerim.
eski olan birinin herhangi birine karşı kayıtsız kalamama durumunuz var ise, o gerçekten eskimiş değildir :)
Eski sevgilim yok😄
😂
Kan lazım jxjsjs ölüyorum ilik lazım
Kaza gecirmis falan kani bitmis
Atsın bir bakarız 😂
Mesaj atamaz telimi degiştirdim :D
Lan sana kiz icin telimi degiştirdigimi kim söyledi
Ölüyorum dese yine kayıtsız kalırım.
Ölümcül hastalığı falan varsa anca
Hepsi üzerimde denendi kalmadı 😂
Hiçbir mesajına hatta ulaşamaz bile bana
Ulaşamaz serefsiz
Öyle biri yok
Özledim
Özledim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?