İlişkide hediyeleşme konusunda canımı sıkan şeyler sizin de canınızı sıkıyor mu kızlar?

Erkek arkadaşımla ilişkimizde ben ona bir şey alıyorsam genelde kaliteli şeyler almaya çalışıyorum. Öyle param çok da değil öğrenciyim, özel günler için para biriktirerek alıyorum. Atıyorum işte bileklik alacaksam çelik değil gümüş bir şey seçip alıyorum. Tişört alacaksam daha kaliteli bir markadan alıyorum ve hediyeler konusunda para takıntım yoktur aldığı şişeyi bile saklarım sadece artık 1 yıldır çıkıyoruz ve açıkçası ben öğrenciyim o ise bir işte çalışıyor ama buna rağmen bana hep daha ucuz şeyler alıyor. Aldığı yüzük benim için çok kıymetli örneğin ama 3 gün taktıktan sonra kararma ve alerji yaptı, parmağımda resmen simsiyah haresi çıkıyordu. Buna rağmen takıyorum ama rahatsız ediyor beni bunu biliyor da. Biraz fiyatından çok açıkçası ben onu daha güzel şeylere layık görürken onun beni görmediğini düşünmek üzüyor. Zaten sadece bir iki özel günde hediye bekliyorum onu da nadiren alıyor. Yanlış mı hissediyorum?

İlişkide hediyeleşme konusunda canımı sıkan şeyler sizin de canınızı sıkıyor mu kızlar?
Cevapla