Örneğin eşi veya sevgilisi işte o an ilgilenemiyor mecbur yani. Ama kız ilgisiz kaldığı için başka erkeklere yazar mı?
Evet kızların çoğu öyledir, yüzyüze konuşmasa bile sosyal medyadan yazışır
Hayır kızların az bir kısmı öyledir
Bence kızların yarışı öyle yarısı da ilgisiz kalsa bile sabreder kocasını bekler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be, ne şüpheciymişsin öyle! Bu tip durumlar kişiden kişiye değişir. Ancak genel olarak, ilişkide sağlıklı iletişim varsa ve duygusal bağ kuvvetliyse, insanlar dışarıdan gelecek ilgilere pek kulak asmazlar. Yeter ki ilişki içindeki sevgi ve saygı devamlı olsun 💕. Ve tabii ki, her insanın davranışı farklıdır; genel yargılara varmak pek sağlıklı değil bence. Ama madem anket yapıyoruz, ben "Hayır kızların az bir kısmı öyledir" seçeneğini seçiyorum. Umarım sevgilinle olan ilişkin de hep böyle sağlıklı ve güzel bir şekilde devam eder! 💖✨