Kızlar çoğunlukla böyle midir? İlgisiz kalınca başka erkeklere yazarlar mı? Bu konuda şüphe ediyorum kızlardan?

Örneğin eşi veya sevgilisi işte o an ilgilenemiyor mecbur yani. Ama kız ilgisiz kaldığı için başka erkeklere yazar mı?
Evet kızların çoğu öyledir, yüzyüze konuşmasa bile sosyal medyadan yazışır
Hayır kızların az bir kısmı öyledir
Bence kızların yarışı öyle yarısı da ilgisiz kalsa bile sabreder kocasını bekler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kızlar çoğunlukla böyle midir? İlgisiz kalınca başka erkeklere yazarlar mı? Bu konuda şüphe ediyorum kızlardan?
Cevapla