Metres olmak istemiyorum? Adam bosanmam diyor beni de birakmiyor?

Bizim herseyimiz spontane gelişti. Biz aynı kamu dairesinde çalışıyoruz. Disarda bir yerde tesadüfen karsilastik. Sima olarak tanıyordum ama karşılaşınca oturduk. Sonra hersey sana bağlı dedi. Bana yakinlasmaya başladı. Ben boşanmış bir kadınım. Sonra biz bulusmaya başladık boyut ilerledi. Bikac defa birlikte olduk. Sonra ben ayrılır sandim ama bu iyice bağlandı. Kapildim dedi. Hoslaniyorum diyordu başta şimdi seviyorum diyor. Biriyle konuşsam kim erkek mi diyor. Acik giyme diyor. Sevgiliyiz diyor. Duyulana kadar bırakmam diyor. Biz en başta konustuk gittiği yere kadar gidecek dedik. Bosanmasini oda bende istemiyoruz. Biz 3 gün once bir yerde oturduk bir cafede. Ertesi gün de bi arkadaş var iş yerinden oda aynı yerde oturdu. Bizim ki de killandi. Takip ediyormu diye. Bana habire aranızda bisey oldu mu diyor. Tedirgin oldu. Bende dün dedim bırak beni istemiyorsan dedim. Duyulana kadar bırakmam seni diyor. Basimiza bela mı aldık. Bende seviyorum ama korkmaya başladım. Ben dedim ona beni bırakırsan üzülürüm ama uzak durmaya çalışırım dedim.

Metres olmak istemiyorum? Adam bosanmam diyor beni de birakmiyor?
Cevapla