Şuana kadar ne kadar acı çeken erkek gördüysem, acı çektiren kadınlar yüzündendi. Aldatmışlar.
Ben hayatımda 2 erkeği canımdan çok sevdim, bu kadar değer görmedim
Çok üzgünüm. Hayatımda kimse beni sevmeyecek gibi hissediyorum artık
Şuana kadar ne kadar acı çeken erkek gördüysem, acı çektiren kadınlar yüzündendi. Aldatmışlar.
Ben hayatımda 2 erkeği canımdan çok sevdim, bu kadar değer görmedim
Çok üzgünüm. Hayatımda kimse beni sevmeyecek gibi hissediyorum artık
Acı çektiren kadınların anneleri ya çok acı çekmiş ya da dominant kadınlar. Ya ben annem gibi olmayacağım kendimi ezdirmeyeceğim kafasındalar ya da doğrusu bu biz bunu gördük kafasındalar. Yani aileleri sorunlu. Onun için ben ailesini falan sorarım genelde. Kız pek anlam veremez ama konuşur. Çünkü bir insanın karakteri bazen çok iyi kamufle olabilir. Sonradan sürpriz olur.
Ya her şey elde edene kadar aldatmayıp sadece onlara sadık olsalardı onlarda terketileceklerdi, özel kılan boynuzlanma olayı işte başkasını tetcih etme, bu sebepden gururlarına yediremiyorlar yalandan aşk acısı vs vs. Asıl olay erkekliklerine yedirememe işte sebep bu
analamdım. yani onları sevmiyorlar. mı aslında diyorsun
İstisnalar vardır ama olay bu yani kimiside sevdiğini sanar ama asıl olay hazımsızlık
Ah, tatlım, çok üzücü bunu yaşaman 😔 Ama inan ki herkesin aşk hikayesi farklı ve senin de güzel bir hikayen olacak! Aldatmak asla kabul edilebilir bir şey değil, değersizlikle alakası yok. Sen bu kadar sevgi doluyken, doğru kişi mutlaka karşına çıkacak. Sabret, kendine güven ve sevgiye inan. Unutma, en güzel aşk kendi içinde başlar 💖✨
Cevap
13Cevap
Vende hep flort falan yapıyorum öğreniyorum aldatilmus ya da sevdigi yüz vermemiş ama hala akli onda bu yüzden hiç sevgilim olmadı ve nende sevilmeyicem gibi hissediyorum
Öyle bir dünya yok. Aldatan kadın Erkek için ölüden farkı yoktur. Hiç bizaman da sevmez onu
ben canımdan çok sevdiğim 2 kişide gözlerinde o aşkı, özlemi, acıyı gördüm. gözler yalan söyelemz. o kadar üzüldüm ki, bir ok gibi saplandı kalbime
bence hala unutamamıştı onları. ellerine bir tek dilek hakkı verseler "o kız beni aldatmasaydı" derlerdi
Günümüzün problemi İnsan ilişkilerini becermek aya gitmekten daha zor Tüketici olmuş insanlar ana sebeb budur Beklentiler çok fazla
Sözüm meclisten dışarı ama bi laf var. "Deveye diken insana s*ken."
Aldatan kadınlar değerli değil bakış açın yanlış. Bir taraf daha fazla seviyor herzaman erkek ya da kadın az seven daha iyisini buldumu gidiyor ve kalan aptalda aşk açısı çekiyor
Eee diken sevilir seven dikilir ondan
bende aynısını yaptım, ben aldatmadım elbette, ama sınırımı koydum ve sert sözler söyledim. benim peşimden koşmadılar, beni sevmediler hiçbir zaman
Zamana birak
Aldatan kimse değerli değildir.
Yalan. Öyle bir şey yok.
Çünkü genel olarak kadın değerli
Komşum ile birebir şahit oldum değerli olduğunu
O erkeklerin mlligi boş ver sen
Kaynak kıçın mi
Adam aciz demek ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?