Sırf ismi kötü diye birisini istemediğiniz oldu mu?

Ya birini seviyorum sonra tanışmak için gidiyorum kızın ismi ”Saliha, Şerife, Döndü” falan çıkıyor ve anında soğuyorum... İsim konusunda kriterliyim 😅 sizde de böyle oluyor mu? Sırf ismi kötü diye birisini istemediğiniz oldu mu?
Oldu
Olmadı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sırf ismi kötü diye birisini istemediğiniz oldu mu?
Cevapla