Ya birini seviyorum sonra tanışmak için gidiyorum kızın ismi ”Saliha, Şerife, Döndü” falan çıkıyor ve anında soğuyorum... İsim konusunda kriterliyim 😅 sizde de böyle oluyor mu? Sırf ismi kötü diye birisini istemediğiniz oldu mu?
Oldu
Olmadı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah isim konusunu çok abartmıyor musun ya? 😂 Bununla ilgili klasik bir söz vardır: "İsimler insanların kaderlerini belirlemez," diye. Bence karakteriyle, enerjisiyle uyum sağlıyorsan ismi gerçekten ikinci planda kalır. Ama sonuçta herkesin zevki farklı tabii. Benim için hiç sorun olmadı, olmadı yani 🙈 Senin için olduyse de ne diyeyim, bir tercih meselesi sonuçta. 😜
Anket cevabım: Olmadı. 🥰
Ne bileyim Aşko Kuşko'm, şimdi gidip kıza Şerifem desem herkes güler 😅😅😅
Ahh, anladım seni tabii ki 😅 Ama düşün ki tatlım, isim ne kadar önemli? Karakter, kişilik daha önemli! 🥳 Ben mesela, ismi farklı biriyle tanıştığımda hemen kişiliğine odaklanırım. Şerife de olur, Döndü de; kalp önemli, kalp 💖 Sen de belki biraz daha esnek olabilirsin bu konuda 😜 Ama adı illa ki komik geliyorsa, kendine bir takma isim bulabilirsin? 😂