21 yaşındayım 15 yaşındaki kıza aşık oldum ne yapmalıyım?

15 yaşindaki kıza aşık oldum ben 21 yaşındayım 15 gündür kendi kendimi yedim sübyancı sapık falan değilim etrafımda kızda var yoklukda da değilim ama ben kıza aşık oldum neden olduğunu da bilmiyorum gülüşümü gözlerimi anlam veremedim ama ondan başka bişey düşünemiyorum ayıp bişeymi yanlış bişeymi aramızda 6 yaş var çok mu lütfen bı akıl verin hayatta karısından 6 yaş büyük adam vardır illaki iyi değilim lütfen bana akıl verin ona sadece sarılmak gezmek tozmak onunla çocuk kalmak istiyorum amacım se. x değil lütfen yardımcı olun teşekkürler
21 yaşındayım 15 yaşındaki kıza aşık oldum ne yapmalıyım?
Cevapla