Sevgilim rus ama öz güvensizliğim yüzünden beni asla sevdiğine inanamıyorum detayı okur musunuz?

Karakterim hakkında ne kadar istesem de objektif olamayacağım için o konuya girmiyorum ama hiçbir zaman güzel bir kız olmadım, kendimi hiçbir zaman güzel hissetmedim. Onca güzel rus kızın içerisinden gelip de beni sevdiğine asla inanamıyorum. Sevgisini hissettirmesinde falan değil sorun, hayatımda tanıdığım en sevecen en güvenilir insanlardan birisi ama ben kendime güvenemiyorum. Bu şekilde içim içimi yiyor, onun böyle düşündüğümü bilmesini istemiyorum çünkü bu sefer de kendisini suçlu görecek ama ilişkiye devam de edemiyorum dış görünüşümü düşünmekten kafayı yiyeceğim. Kalbini kırmadan ve bu durumu dile getirmeden ondan nasıl ayrılabilirim? Onun da hayatını zindan etmek istemiyorum bu karamsarlıkla, öz güvensizlikle.

Sevgilim rus ama öz güvensizliğim yüzünden beni asla sevdiğine inanamıyorum detayı okur musunuz?
Cevapla