Merhaba arkadaşlar, fikirlerinizi merak ediyorum yardım edin?

Yaklaşık bir yıl önce falan benden hoşlanan bir çocuk vardı bir süre konuştuk daha sonra konuşmak istemedigim için konuşmayı kestim ama sonradan pişman oldum... Acaba benden yeniden hoşlanır mı kalbinde bana karşı yeniden birşeyler oluşur mu çok pişman ve üzgünüm:(
(Ara ara mesajlaşıyoruz ama eskisi gibi konuşmuyoruz)
Merhaba arkadaşlar, fikirlerinizi merak ediyorum yardım edin?
Cevapla