Şu an nerede..
Kendisini hazine sanıyordu, bende onu gömdüm..

Şu an nerede..
Kendisini hazine sanıyordu, bende onu gömdüm..

Bilemiyorum, zaten geçmişte bıraktığım ya da geçmişte kalmayı tercih eden birinin o noktadan sonra benden sonrasında ne yaptığı ile ilgilenmem. Hem ben uykumu feda etmek olarak değil uykusuzluğumu paylaşmak olarak bakarım.
Ona beni bırakma demiştim. Uykularımız bir ömür feda olsundu düşüncem. Ama tabii ki öyle olmadı. Ben ondan vazgeçtim. Şimdi öyle bir dönemdeyim ki, gece buluşmalarımızı anımsıyorum. Anımsamasam, onu rüyamda görüyorum. Bana ne demek istiyor, ne anlatmaya çalışıyor bütün bunlar bilmiyorum. Ama bir kaç haftadır ben geceleri yine ona feda ediyorum.
Hayatımda 3 kez sevdim üçüde yeşil ışık yakardı ama adım atmazdı malll gibi beklerdim ha geldi gelecek hiç biri korkudan gelemedi. Şimdi ikisi evli en sonki hiç bir ilişkisinde dikiş tutturamıyor kırkına dayandı halen mutlu olmaya çalışıyo pis ah etmiştim nasıl olsun ha ha 😏
Yanimda Şu an evlendim 🥰
Öyle mi mutluluklar.
Cevap
18Cevap
Kimseye bişey olmaz, olan yine bize olur, o yüzden ağlayıp gözden dövünüp dizden olmaya gerek yok...
Şimdi o başkası için uykusunu feda ediyordur.
O şahıs diye biri olmadı benim için
Sensiz nefes alamam demişti. Şimdi başkasıyla nefes nefese
Son nefesi olsun o zaman.
Öyle deme iyi olsun ben den uzakta olsun.
Benden ( klavye ayırmış)
Evlendim bir kızımız oldu sonra ikimizde ona aşık olduk ikinci kere.. 🙂
Mükemmel tebrik ederim sizleri:)
Uykularrr haram oldu
Gençliğim bak talanda oldu
Ah çok sevdim yalan oldu
Zalım gecelerrrrr gecelerrrrr geceler yaktı geceler🤣
öyle bir şahıs hayalimde kim olduğu önemli değil beni seven biri. galiba sadece hayal olarak kalıcak
güzelce başkasıyla evlendi, mutluluktan da geberiyo. biraz aklınız varsa kendinizden başka kimseyi sevmeyin. narsist olun bu hayatta. kimse sevginizi haketmiyor.
Yalan oldu, tarih oldu, değersiz oldu, her şeyim olamadı ama hiç bir şey oldu.
Uyuyor şimdi güzeller güzelim. Kıyamam ben ona uyusun.
Keşke aldatsaydı da bunu yaşatmasaydı dediğim bir olay yaşattı. Çöp etti zehir etti gitti
Biten şeyler için üzülmeyin arkadaşlar bırakın kim nerde kiminle mutluysa orada kalsın
Bilmem, haberim yok.
Geride bıraktım, önüme bakıyorum.
Bilmiyorum. Önceden çok merak ederdim ama şimdi merak dahi etmiyorum. Galiba yüzünü de unuttum
Gitti gelmedi olan bana ve yitip giden zamanima oldu
Bilmiyorum nerde nerelerde ne yapıyor..
Hala nefes alıyor, hala yaşıyor ve hala bizi anlamamak için direniyor.
Cidden hala manitacılık işlerini düşünen var mı
Olum gelecek kaygınız yok mu sizin
bir kadın için uykumu bölmem gerek yok daha önemli öncelikler var benim hayatımda
Hiç kimse için hiçbir şey için pişman değilim. Yine olsa yine yaparım.
Sadece sevgili değil de genel olarak; hepsi gebersin
Olan uykumuza oldu
Ben geceyi sevdim o uykuyu…
Kızlarla mesajlaşıyordur benden çıktı ama iyi oldu
Rahmetliyi iyi bilirdik 🪦
Gitti bitti kül oldu benim için
N'olacak sınırlarını zorluyor sadəcə.
Keşke hayatıma girmeseydi diyorum
Herkes kendi yoluna gitmeyi tercih etti
oyle duruyo is guc napsin
Adresi olmayan bir mektup gibi..
Bilmem belki ölmüştür
Tarih oldu.
Pişmanlığıyla boğulması dileğiyle
Adını bile bilmiyorum ki nerede ne bileyim aaaah ahhh
Gömdüm ama çıkardılar.
Nefes alıyodur her halde ben ne bilim
Geberdi
Şu an yok ahhahaha
Evlendi 😂
Terk etti.
Yandı bitti kül oldu
Kimse için uykumu feda etmedim.
Bilmiyorum.
Pufff oldu😂
Gömdüm
Öyle bir şahıs olmadı
Öyle biri yok. Olmasın da zaten
Şimdi evli 1 tane çocuğu var
Barıştık.
Öldü knk
Bir şey olmadı
Kalbimde
Zıkkımın dibi oldu nolacak, olan bana oldu
Bilmiyorum.
Uyuyor.
allah bilir
Karısıyla uyuyor.
Gömdüm
Uyuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?