30 yaşından sonra kız arkadaş bulmak daha mı kolay, yoksa daha mı zor?

Hiç sevgilim olmadı ve herhalde en az birkaç sene daha olmayacak. Benim merak ettiğim, yaş ilerledikçe kadınların standartları düşüyor mu ve sevgili bulmak kolaylaşıyor mu acaba?

30 yaşından sonra kız arkadaş bulmak daha mı kolay, yoksa daha mı zor?
Cevapla