Sizce kötü mü yaptık ama biz birbirimizi çok seviyoruz?

Benim 2 haftalık bi ilişkim vardı ben ondan 3 yaş büyüktüm herneyse daha sonrasinda sevgilim ortanca abisiyle tanıştırdı beni ve abisi benden 7 yaş büyük, biz birbirimizi görür görmez aşık olduk gel zaman git zaman birlikte olduk benden direk kardeşinden ayrılmamı istedi kıskanıyodu bana dokunmasını istemiyordu bende istemiyordum ve ayrıldım şu an abisiyle sevgiliyim kardeşi de başta problem yapmıştı ama alıştı
Sizce kötü mü yaptık ama biz birbirimizi çok seviyoruz?
Cevapla