Kalbimin acısı hiç geçmiyor ne yapmalıyım?

İçimde öyle bi acı var ki hiç geçmiyor 24 yıldır hiç sevilmedim bu yavaş yavaş koymaya başladı sanırım aşırı agresif birine dönüştüm sevilmemek insanı öldürür derlerdi de inanmazdım sürekli olur olmadik gözlerim doluyor hep aynı şeyleri yaşıyorum Allah’ıma çok şükür ediyorum doğru zaman elbet vardır buna da çok inanıyorum ama kalbim de geçmeyen bir acı var

Kalbimin acısı hiç geçmiyor ne yapmalıyım?
Cevapla