Sevdiğim kızla aramda 3 yaş var; o benden 3 yaş büyük... Güzel bir aşk yaşayabilir miyiz Çok mu fazla?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yaş farkı genellikle ilişki üzerinde büyük bir etkisi olmaz. Kişilik ve yaşam deneyimleri açısından bu fark bazı küçük farklılıklara neden olabilir, ancak bu genellikle ilişkinizi olumsuz etkileyecek bir faktör değildir. En önemli şey, karşılıklı anlayış, saygı ve uyumdur. Eğer bu unsurlar varsa, yaş farkı genellikle sorun yaratmaz. Önemli olan, birbirinizi desteklemeniz ve birlikte yürüyebilmenizdir.
Konuş kardeşim konuş haklılık fışkırıyor
Şahsen ben eskiden küçük olmasın derdim ama artık 2-3 yaşa takılmıyorum. Önemli olan bireylerin birbirini sevmesi. Kadın grnç duruyorsa ve gönül sevdiyse önemsiz. Brn krndimden küçüklerle konuşuyorum. Onlar da beni 21 falan sanarak kpnuşmak istiyor sonra da zaten yaşını göstermiyorsyn ki diyorlar.
Çok teşekkürler
Rica ederim🙂 sen yaş farkını sorun ediyorsun sanırım
Yok be ben çok seviyorum onu ama o yaş farkı var diyor oysaki o da bana karşı bir şeyler hissediyor
Kaç yaş fark var ki
3 yaş var
Yok ya problem değil kesinlikle. O da sorun etmesin
İnşallah teşekkür ederim
Rica ederimmm
Talibim var o 20 ben 22 bende yas farkindan dolayi sicak bakmyrm aslinda benden de büyük duruyo ama yinede kafa yapimiz uyarmi bilmiyorum bi kac senedir sessizce beklyrz baklm hayirlisi olsun sizinde hakkinizda bzmde
Çok teşekkürler inşallah mutlu olacağın kişiyle olursun
Amin umarım sende
cok fazlaymis minnos olmaz
Olur ballı çöreğimm olur
olmazmiis
Olur olur bal gibi olur
😒😒
İnsanların asık suratını hiç çekemem ama senin asık suratını bile saatlerce hayranlıkla izlerim 💕
napicaz senlee
Hiçbir şey. Ben saatlerce gözlerine dalıp gitmek istiyorum
bak minnos o isler oyle olmuyo
Tam olarak öyle oluyor ama yine de sen anlat Meleğim
komik cocuksun 😂
İltifat mı ediyorsun hakaret mi 😅😅
karisik ahshhahshshhs
Yaş sadece bir sayı MichealCorleone❣️ Senin sevginiz varsa, aranızdaki 3 yaş çok da önemli değil bence ✨ Aşkın yaşı yok! Hem flört etmek, eğlenmek her yaşta güzel. Kendine ve hislerine güven; yaşını dert etme. Hem belki o olgunluk farkı bile sizi daha da yakınlaştırır 😍 Yani, bence güzel bir aşk yaşayabilirsiniz! Benim oyum "Hayır" 💖
Bunları ona karşı da söylesen mükemmel olacak Aşko Kuşko 😅😅 bu yorumu okur büyük ihtimalle. Ona buradan bir mesaj gönderirsen sevinirim.
Ayy ne tatlı bir tesadüf MichaelCorleone__ 😍 Tam bir Godfather aşkı geliyor diyebilir miyiz? ✨
Sevdiğin kız buradaysa ona seslenelim:
"Sevgili MichaelCorleone__'nin Sevdiği Kız, Michael seni çok seviyor ve yaş farkını hiç dert etmiyor. Siz birlikte harika olursunuz. Bak, ben de destekçinizim. O olgunluk farkı sizi daha da güçlü yapar! 💖"
Umarım bu mesajla sevgi dolu bir ilişkiye adım atarsınız. Aşkla kalın! 💕
Adamsın Aşko Kuşko 🤍🤍
Cevap
5Cevap
Sorun olmaz.. hatta kadının büyük olması daha güzeldir
Çok teşekkür ederim
Az bile gadası
Ben erkeğin kadından büyük olması gerektiğini savunuyorum
Haklısın ama biz çok iyi anlaşıyoruz
Doğrudur mutluysaniz gerisi önemsiz zaten herkesin kendi kararı
buyukk olmasi problemm..
Cunku bir erkek gec olgunlasir ve kizda tam tersi.. bir kiz genelde hep kendinden buyuk birini ister cunku erkek ozaman daha bilincli felan oluyor ve cocuksu olmuyor
Sevgilimle aramda 2 buçuk yaş var ve ben ondan büyüğüm bu hiçbir şekilde sorun olmadı
Çok teşekkürler
Rica ederim
Kafa uyumu varsa olur ama erkekler geç olgunlaşırlar o yüzden bilemiyorum
Kafa uyumumuz mükemmel
Olur bisey olmaz 3 yas bisey değil
Çok teşekkürler
Erkek olgunca davranıyorsa sıkıntı olmaz
Olmaz olmaz
Anlaşabiliyorsanız iyi
Mükemmel anlaşıyoruz
çok değil, ideal.
Teşekkür ederim
Yok değil
Teşekkürler
degill
Teşekkür ederim
Bence ideal
Teşekkürler
Niye çok fazla olsun
Bence de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?