Sevgilimin abisinden hoşlandım üzülüyorum?

Biri büyü mü yaptı anlamıyorum çok hata yaptım ya. Sevgilimi seviyorum ama abisi de yakışıklı yani eğlenmek istedim boşluğuma geldi. Biz bazen ayriliyoruz hemen benim yanımda bitiyodu anlıyordum aslında. Beni kesiyodu hoşuna gitsin diye gösteriyodum bi yerlerimi ama bi anlık boşlukla çocukla oldum. Zaten ilk defa değilmiş bu çocuk ruh hastası biraz. Kardeşinin sevgililerini etkilemeye çalışıyormuş sevgilisi varken kızlarla birlikte oluyormuş garip korkunç. Napcam çok pişmanım ben

Sevgilimin abisinden hoşlandım üzülüyorum?
Cevapla