Arkadaşlar samimi söylüyorum neden?

27 yaşındayım sürekli konuştuğum görüştüğüm birileri vardı instagram vs vs ama hep başarısız sonuçlandı ilişkilerim istediğim gibi bir ilişkim olamadı yüreğim hiç rahat değil aklım hep soru işaretleri ile dolu ve kalbim çok kırıldı bunlar geçici ama şimdi neden bu denli iyi yaklaşırken olmuyor olmadı çok çaba sarfettim ama olmadı herkes elini bile kaldırmadan herseye ulaşırken ben neden canım pahasına fedakarlık yaparken olmadı? Neden diyorum sadece elim hep boş dönmekten çok yoruldum ve artık kendime kızıyorum boşuna çabaladığım için
Arkadaşlar samimi söylüyorum neden?
Cevapla