Aslında ikisi de eşit olması gerekiyor. Tabi güzellik çoğu insan için önemli ama karakter olmadıktan sonra dünyanın en güzeli insanı olsan da nafile.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Tr'deki erkeklerin çoğunluğu aynı kafada, al birini vur ötekine. Fizik onlar için ilk planda, bazıları karşı cinste takmış 1.60-165 arası boy olacak, yeni nesil uzun boylu zaten. Kutu bebek gibi çıtır kızlar ilgilerini çekiyor. Kendilerinin yaş kemale ermiş, saç gitmiş iş bitmiş bir gözleri toprağa bakıyor. Pes doğrusu, ama zihinlerinde istediği gibi model yaratıp onunla vakit geçirebilirler. 😆
karakter meselesi tamamıyla ya yok bilmem erkek ailesiyle tanistirmis kızı vs vs. Bunların hepsi bana boş ve saçma geliyor bunları yapanda aldatıyor yapmayanda aldatıyor anlamıyorum ki arkadaş