Eski sevgili 1,5 senedir horlaIo geliyor yazıyor ve yine engelliyor?

Eski sevgiliyi en son geçen sene gördüm yüz yüze. Beni hep hayal kırıklığına uğrattı. Başkalarıyla özel şeyler yaşamış hala bana geliyor ve diyor ki, onları hiç sevmedim ama seni sevdim, yine konuşuyor 1 hafta sonra yine engelliyor. Geçen seneden beri bir çok defa aynı şeyi yaptı. Ben uzaktaydm ama şimdi aynı yerde yaşayacağız. Sizce yine yazar mı? Şu an her yerde yine engelledi beni, bu insanın normal olmadığını biliyorum ama psikolojimi bozdu. Onunlada olmuyor ama unutamıyorum. Ne yapmalıyım

Eski sevgili 1,5 senedir horlaIo geliyor yazıyor ve yine engelliyor?
Cevapla