Erkeğinin ilgili olmasını istiyosan biraz durgun ve soğuk olmalısın diyor haklı mı?

Bı kadin şunu diyor " 30 yıllık hayatımda öğrendiğim şu , bir erkeğe fazla ilgili olmuycaksın , gün içinde aramiycaksin , mesafen olucak mesafe derken surat asmaktan küsmekten bahsetmiyorum. Biraz durgun ve soğuk bı yapın olucak. emin ol erkek o zaman daha çok etrafında pervane oluyor. Şunuda unutma ne kadar çok cıvıl cıvıl sevgilinin ya da kocanın etrafında dönersen o kadar uzaklaşıyor senden diyor
Erkeğinin ilgili olmasını istiyosan biraz durgun ve soğuk olmalısın diyor haklı mı?
Cevapla