Napıcam? Lütfen Boşan falan demeyin sadece fikir şunun?

10 aylık evliyim eşim arkadaşlarıyla iki günde bir dışarıya çıkar gece saat 12 de gider sabaha karşı 3 4 gibi gelir napicam bilmiyorum hep böylemi olucak eşime anlatiyorum anlamıyor ben hep büyüdüm diyor sürekli evlendik diye beni kisitlayamassin diyor ama ben tek kalmak istemiyorum evde ben içine kapanık birisiyim hiç arkadasim yok sosyal birisi değilim esiminde. Bir sürü arkadaşı var hiç bitmiyor napicam 🥺 bu huyunu sevmiyorum bu durumu konuşunca da kavga çıkıyor 😔😔 ne olur düzelsin 🙏 evine sadık bir eş olsa ne güzel olur

Birde birşeyi yapma diyince illa yapması gerekiyor gibi davranıyor

Güncellemeler
1 yıl
Napicam 😔🥺
Napıcam? Lütfen Boşan falan demeyin sadece fikir şunun?
Cevapla