fakir, güzel, karakterli, size uygun bir kız mı?
haydi bakalım :)
Kadın parası yiyilmez yaw ben zengni degılsem eger zengin kadın zaten beni almaz aldı diyelim ben o kadını almam fakir kadir iyidir tabi görgüsüz olmaması şartıyla
yiyilmezmi kadın parası :)
Abdestli ve namazlı bir kız (:
dur bekle :)
tamam (:
geldim :)
h. g ;)
h. b. :))
Zengin ve çirkin mi:D nerde gördün sen onu o her türlü güzelleşir parayla rahat ol
haklısın valla :DD
Hem zengin hem guzel kız cok :) illa cirkin olcaz diye bir sey yok :))
çoktur elbet sadece sordum :)
Cevap
79Cevap
Zenginligi fakirligi cirkinligi guzelligi hic umrumda degil acikcasi. beni anlayabileyen benimle ayni duygu ve dusunceleri olan ve en onemlisi beni gercekteb seven biri olsun yeter. baska birseye gerek yok...
Zengin ve çirkin kiz fakir ve guzel kizi havada karada yer.
Çok örneğini gördüm.
evt öyle oluyo
Kapali olsun ahlakli olsun kibirli olmasin zenginlik veya fakirlikte olsa bunlar onemli
inşallah :)
Zengin kız neden arayim ki ben evleniyorsam ona bakmak zorundayım bunu Göze almazsam zaten evlenmem
güzel düşünce :))
Zengin guzel olsa dahq iyi olur ama fakir guzel, ben alacagm kadin temiz mi bakire m8 diye secmiyorum uzun iliskim olur cok tatlidir cok seviyorumdur sorun yok okadar hepsi :)
peki :))
Peki diyip gecme seni dusurmek icin yazmadim bunu , kendi dusuncem, devir oyle bir devir cunku. Herturlu insan var birak kizlar bir kenara kalsin antalyaya geleli 5 ay oldu tanistigim insanlarin erkeklerin cogu iliski teklf etti allahin ozbekistanlisi bile bugun yanmda kal seks istiyor ben diyor :D Git burdan lanet pislik :D
peki :P :D
çirkin kız yoktur bakımsız kız vardır ;) karakterli, zeki olduktan sonra güzellik çok da önemli değil bana göre. o sadece fazladan bir artı.
Zengini mutlu etmek zordur zaten ben bir adet fakir alabilirmiyim?
tabiki alabilirsiniz :)
rici idirim :)
Karakterli olduktan sonra güzeli-çirkini ya da zengini-fakiri fark etmez :) Sonuçta içlerinde bulunması en zor özellik karakterli olması.
Hiç bir zaman zengin ve güzeli tercih etmem, elimde öyle bir fırsat vardı ama hareketleri çocuksu olduğu için hiç düşünmeden ittim ve pişman değilim
peki
adam gibi adam biri olsun önce ondan sonra güzellik yani şöyle diyim ilk önce iç sonra dış güzellik önemli ve bence para pul bunların yanında hiç bir önemi olmaz ;)
tmmdır :)
Zengin çirkin, çünkü o parayla ben onu manken gibi yapabilirim ama güzel kız ileride zaten yaşlanacak ve güzelliğide gidecek.
fikre bak fikre :) peki :)
ne yapalım hayat bu gerçekleri de var :)
Ahlâklı sadık bir kız :D güzel de olmasın beyaz tenli hafif tatlı olsun yeter :))
iyi dedin :)
Eee geleceğe dair plan yapıyorum evlilik entresan bir müessese..
Fakir guzel kiz hep zengin oglan hayali kurar bize bakmaz hdhdjsj
öyle düşünme :)
zengin demeyelimde isi olsun isterim ya biraz da tipi olsun :/
erkeklere sordum ama peki olur inşallah :)
zengin neden diye sorsan çünki bunun babası bigün muhakkat al bu parayı kızımın pewini brak diyecek bende parayı alıp fakire giderim😂😂😂
hadi demezse hadi babacan bir insansa :D
Fakir ama güzel, içi güzel bir kız olsun. Ben onu doyururum.
Güzelse zengin fakr farketmz burada fakirlktn kastınz ne sokaklarda yaşayn falan değil dmi norml durumda oln :D medcezir deki mira gbiyse zengn de olur burada bn yaman oluyorm :D
sen yamansan miran vardır zaten :D
Mesela yani :D şu anda yok miram ;)
çıkar elbet :D
Bekliyorz :D
Açıkcası çok güzel olmasına gerek yok ama illa ki biraz yüzüne bakılır olmalı sonrada gönlü güzel olsun mal varlığı önemli değil
Tipi sorun degil cuval geciririz parasi varsa tmdr :D
Allahım ya :D
dolandırıcı seni :D
tamam üzülme :(((
ben zenginsem fakir olan
ben ve ailem fakirse zengin kız :)
sence hangisi :)
ben orta halliyim ailemin durumu iyi ve ailemden bişey istemiyorum fakirde olsa zeginde olsa ben çalışır ekmeğimi elime almak isterim ona da kendime de hatta doğacak çocuklarımıza da yetmek isterim hem kendi hem karakteri güzel olsun fakir olsun daha iyi bence genetik faktörler sonuçta çocuklarım belki ona çeker de güzel olurlar bnden pek bişey çıkmaz onlara :)
Zengin, fakir , önemli değilde. az da olsa yüzüne bakılacak biri olsun isterim ben :D
inşallah :D
Fakir olsun. Karakterli olsun. Guzelligide onemli degil :) ..
nedenki :)
haklısın tamam :)
Zenginin parası onun olsun, asıl paha biçilmez olan güzelliktir.
peki
hiç zengin ve çirkin gördün mü? ayrıca zenginlerin çoğusu karakterli değildir.
Eskiden olsa fakir derdim ama artık görüşüm değişti. Fakirlerin bir çoğu gururdan kırılıyor. Tabii ki zengin olan.
sende haklısın :)
Bir bulsam böyle zengin bir kız hemen evleneceğim.
hayırlısı :)
Bakalım kısmet şöyle en az 10 milyon dolar serveti olsun yeter.
he tamam sylerim :DC
Çok sağol ya. Sen bul böylesini seni de görürüm sonra.
kadın erkekten düşük gelirli olması gerekli diye düşündüğümden çirkinde olsa fakir güzelde olsa fakir
Ben fakir kısmetimdekide fakir olsun
Fakir fakir yaşayıp gideriz :)
fakir, güzel, karakterli bir kız. karakteri adam akıllı olsun da zengin olması mühim değil
Fakir diyeceğim ama, diğer aklımda zengin de kalacak. :D
ikinide istiyorum birbirini tamamlar sorun kalmaz:)
İkisi de değil. Karakteri yerinde olan.
en güzeli :)
tabi ki fakir güzel kız
tamam :)
İnsan olsun yeter güzellik zenginlik gelip geçici.
evt haklısın
Hem zengin hem guzel hem karakterli yokmu? :)
üzgünüm :)
Nefes alsin yeter zengin fakir onemli değil :)
tamam :)
Ahlaki güzel olsun kendi olmasa da olur = )
senn gibi olsun yani :)
iyi fikir :)
zengin çirkin kız olmazki :)
olmaz değil mi :)
haklısın :) senn olsun bari :)))
olmadı bu şimdi :)
fakir ama güzel yüz yüze bakıcaz sonuçta
inş :)
Hangisinin gönlü güzel?
ikisininde :)
İste simdi zorlasti
cevap ver bakalım :)
Gönlü guzelse benim için güzeldir zengin olani alirdim citayi daha yükseltir sinavim daha zorlastirirdim
Zengin çirkin bir kız :)
sevdiğimm kız derdim herseyden onemlısı bu
tabikii :)
Fakir güzel beraber çalışır kazanırız
inşallah :)
Maddi durumu önemli değil. Haddini bilsin yeter.
Fakir güzel kız o sevdiysem parasına işerim
Fakir güzel karakterli.
inşallah :)
Zengin Güzel Kız Olsun Pls.
yok öyle :)
Fakir olsun parayi ben kazaniyorum
peki :)
Zengin çirkin kız <3 ;D
tamam :D
Param var zaten en azından fakirin gönlü zengin ;)
sadece fakir olsun o zaman sana :)
olsun ya olsun :)))
vardır elbet :)
kalbi temiz ve iyi niyetli olan kız
bencede :)
Kanka para var guzel olsun yeter :)
fakir ama güzel kız :))
tamam :))
Hem zengin olup hemde guzel olsa iyi olur
olmaz öyle :)
yinemisentuğba
ben zenginim. güzel olsun kafi :D
evt yinebentuğba
vaay tamam :D
Fakir ama güzel bir kızla sevgili olmak isterdim.
inşallah olursun :)
parasıyla evlenmeyeceğime göre
:)))
orta yolu yokmu?
yok malesef :)
Erkek çocuk verecek kız /güneşi gördüm
Yuhh😂
@beyza1234 niye küçük pipisi olan bişey isteyemem mi.
Fakir ama guzel bir kiz
parayı birliktede kazanırız.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar