Pişman olduğu için mi yoksa kolunda dövme olduğu için mi sizce?

Sizce hangisi 3 aydır küsüz bir kere gelmedi kapıma çiçek alıpta tam tersi bana ahkam kesiyordu yok kızlar bana çay içelim diyor yok birini bulucam buldum diyip duruyordu şimdi niye yazdı bana
Pişman olduğu için mi yoksa kolunda dövme olduğu için mi sizce?
Pişman olduğu için mi yoksa kolunda dövme olduğu için mi sizce?
Pişman olduğu için mi yoksa kolunda dövme olduğu için mi sizce?
Cevapla