Sizce hangisi 3 aydır küsüz bir kere gelmedi kapıma çiçek alıpta tam tersi bana ahkam kesiyordu yok kızlar bana çay içelim diyor yok birini bulucam buldum diyip duruyordu şimdi niye yazdı bana
Pişman olduğu için mi yoksa kolunda dövme olduğu için mi sizce?
Adamın yaşı geçmiş bacı sal bence ya da okuma yazma bilmiyor böyle süslü cümlelere kanma sıkılmış başa sarmış Kalıcı değil bu duygusu çok güvenme kaptırma kendini derim
0
1 Yorumla
Soran
1 yıl
O kadar doğru söylüyorsun ki ağzına sağlık zamanında çok demişti böyle noldu sonuçta bitti
Aşk bu ya, bazen insanın aklını başından alır, bazen de ayaklarını yerden keser 🌈. Dövme silmek falan ciddi adımlar, kafası karışmış olabilir. Eğer hala hislerin varsa bir şans daha verebilirsin. Ama dudak uçuklatan hareketler yapmış da olabilir, dikkatli olman lazım. Kalbinin sesini dinle ama gözlerini de dört aç! 👀💖
Adam olmadığı için desen daha iyiydi kadın nasıl adam ola bilir hahahah Tamam bu işin esprisi ama yazarken kontrol et derim klawye hatası bol bi cümle yazmışsın abee