29 yaşında bi erkek 22 yaşında kızı niye ister?

O 29 yaşında mühendis, yalnız yaşıyor ve her şeye sahip denilebilir. Ben daha üni okuyorum. Farklı şehirlerdeyiz üstelik. Ekonomik olarak da iyiler bayağı babasından dolayı. Kendimi yetersiz ve küçük hissediyorum ona karşı. Bunu söyledim ama önemsiz olduğunu söyledi. Kendi yaşıtı çalışan biriyle olsa daha mantıklı değil mi

29 yaşında bi erkek 22 yaşında kızı niye ister?
Cevapla