Çıkma teklifinde tekçe benim mi nereye çıkıyoruz diyesim geliyordu?

Yani “Benimle çıkar mısın?”yerine “Seni tanımak istiyorum. “ veya “Sevgilim olur musun?”demek daha doğru bir ifade şekli değil mi?

Güncellemeler
1 yıl
Benimle çıkar mısın deyince KS bile seyahat tatili önerdi.😂😂
Çıkma teklifinde tekçe benim mi nereye çıkıyoruz diyesim geliyordu?
Cevapla