Güncellemeler
1 yıl
Benimle çıkar mısın deyince KS bile seyahat tatili önerdi.😂😂
Yani “Benimle çıkar mısın?”yerine “Seni tanımak istiyorum. “ veya “Sevgilim olur musun?”demek daha doğru bir ifade şekli değil mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence güzel demişsin.. saçma bir şey çıkma teklifi zaten
İş yerinde biri"Benimle çıkar mısın? "demişti. Bende sandım devriyeye çıkalım mı diye soruyor. Tamam dedim ama sonra anlayınca kibarca Red ettim. 😂
😂😂
Güzel cevap olmuş
Aklısın bea ne öyle çıkma
Nere çıkıyoruz 😂😂
Ehliyetim yok da ben bir yere cikamiyorum :))
Çık yürüyerek gel 😂
Ava sıcak iç çekilmez :)
Katiliyorum sana
Cay içelim
Haklısın😅😅