Birini çok fazla sevdiğimizi nasıl anlarız?

birini çok sevdiğinizde ona karşı ne hissediyorsunuz? Bir tek bende mi oluyor bilmiyorum ama sadece dünyada o varmış gibi kendi canımdan bir parça olarak görüyorum. Siz neler hissediyorsunuz

Birini çok fazla sevdiğimizi nasıl anlarız?
Cevapla