Yorumunuz nedirrrrr?

Sanaldan birisiyle konuşuyorum birkaç gündür. Çocuk benim tipim değil ama herhalde duygusal boşlukta olduğumdan hem de çok konustugumuzdan duygularım karıştı. Hem de benden 10 yaş büyük
Yorumunuz nedirrrrr?
Cevapla