Abim yaşında bir adam bana ben evlenirsem üzülür müsün demesi garip değil mi?

Aşık olmadığım halde benim onun için üzülmemi beklemesi benim çok garibime gidiyor haklı değil miyim?
Abim yaşında bir adam bana ben evlenirsem üzülür müsün demesi garip değil mi?
Cevapla