Niyeti beni sevdigi icin mi yoksa faydalanmak mi sizce?

Ben Fransa Lyon da yaşıyorum çocukluktan bir yazligimiz var her sene Türkiye de orada babamın kuzeniyle oynardık vakit geçirirdik.

O çocukla beraber büyüdük yazdan yaza bildiğin. Şimdi ise o polis oldu atandı istambul da ben ise yurt dışında calisiyorum.

Ailesi ilgili çoktandır oğulları icin belli bu senede baya yakınlar ama çocuk tan net bir yaklaşım fazla gormedim şimdiye kadar ağırdan aliyor gibi biraz.

Ama ben şunu merak ediyorum, bunca senedir ailesi ilgili olması vs bana hiç çıkarsız bir niyet gibi gelmiyor. Ama sonuçta çocuk atanmış polis beni napsin zor olan işi? Bilemedim siz ne düşünüyorsunuz?

Niyeti beni sevdigi icin mi yoksa faydalanmak mi sizce?
Cevapla