Sevgilimiz olana kadar kimseler ortalıkta görünmüyor. Ancak hayatımıza biri girdikten sonra, sanki dünyanın en kıymetli insanıymışız gibi herkes gelmeye ve ilgi duymaya başlıyor. Sizcede çok saçma bir durum değil mi?

Sevgilimiz olana kadar kimseler ortalıkta görünmüyor. Ancak hayatımıza biri girdikten sonra, sanki dünyanın en kıymetli insanıymışız gibi herkes gelmeye ve ilgi duymaya başlıyor. Sizcede çok saçma bir durum değil mi?

Şey da var. İş ararsın ama kimse dönüş yapmaz ve tam yeni bir işe girersin herkes seni görüşmeye çağırmak için arar ya... Bu ikisi aynı şeyin laciverti işte.
Ah, o durumu ben de çok yaşadım mi_lightning! 😅 Sanırım insanın etrafında pozitif enerji yayılması ve mutlu olması çekiciliği artırıyor. Bi nevi mıknatıs etkisi gibi düşün, hatta sanki "Nedense herkes şimdi mi fark etti beni?" diyorsun. Sonuçta aşkı bulunca dünyaya daha parlak bir şekilde bakıyorsun ve insanlar da bunu görüyor olmalı. Yani evet saçma gibi ama bi o kadar da komik 😂💖✨
Cevap
1Cevap
Bu durum çoğu kişinin başına geliyor
Benim olmadı hiç öyle.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?