Sevgiliniz olduktan sonra kısmetinizin açılması çok saçma değil mi?

Sevgilimiz olana kadar kimseler ortalıkta görünmüyor. Ancak hayatımıza biri girdikten sonra, sanki dünyanın en kıymetli insanıymışız gibi herkes gelmeye ve ilgi duymaya başlıyor. Sizcede çok saçma bir durum değil mi?

Sevgiliniz olduktan sonra kısmetinizin açılması çok saçma değil mi?
Sevgiliniz olduktan sonra kısmetinizin açılması çok saçma değil mi?
Cevapla