Evlilik yolunda olduğum kişi geçmişimi araştırıp otel kayıtlarını gördü ve bu sebepten dolayı nişanı attı kendisine ve ailesine yakışmadığını dile getirdi. Geçmiş bir durum yüzünden nişan atması ne kadar doğru yani sevmiyor olduğu için olabilir mi?
(Lütfen kırıcı olmayın kimsenin geçmişi temiz değil yeterince kırıldım gerçekçi objektif olmanızı rica ediyorum.)
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Kendisinin geçmişi temizse yapmaya hakkı var diye düşünüyorum nerden baktı ve kiminle kaldığın belli oluyor mu
Özel olarak çıkartmış söylediklerine göre maalesef kimlerle gittiğim de gözüküyor sanıyorum
Nasıl özel çıkarabiliyorki
Kendisi de senin gibi yaşadıysa yaptigi iki yuzluluk
Ama onun gecmisi temizse bunu yapmaya hakki var
Kendisininde kızlarla aynı evde kaldığı zamanlar olmuş ama ne desem boş. Ben erkeğim diyip sıyrılacaktı
Iyy :) boş ver evlenme oyle adamla.
Bakire arayacaksa uckurunu tutacakti
Haklısın. Bende son gaz "ıyy demeye devam edeceğim böyle zihniyetlere.
Adam hakli, madem boyle bir sey yaptin, soyleyeceksin adama, en bastan diceksin, sonuna kadar hakli
En başı sonu yok ki ne zaman bilse de zihniyet aynı kafada. Her şeyi söylemem gerek diye bir kaide yok ne de olsa geçmiş bir durum
o zaman umursama olan olmus, nerede yasiyorsun
Atılmaması gerekir. Geçmişte yaşadıklarını ona anlattın mı?
Evet sadece bunu söylememiştim çünkü bana güveniyordu. Abileri yapmış zaten kendisi de arkasında durdu ne yazıkki
Yaşlarınız kaç. Hiç canını sıkma. 1 kapı kapanır, diğer kapı açılır. Önüne bak.
Ben 22 o 26 yaşındaydı. Destek için teşekkürler. Üzülüyorum gerçekten değer vermiştim ama kimse masum değil. Önüme bakacağım sadece. 🙏
Rica ederim. Önüne bak tabi ki. Bahtın şansın açık olsun.
o kadar mutlu oldum ki anlatamam helal olsun nişanı atan yiğit adam
Bence yiğitlikle bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Bencillikten başka bir şey değil.
seninki de 0r os buluktan ibaret o zaman
Atılmaz atıyorsa sevmiyordur da yürümeyecek bir durum belli ki
Senin geçmişin seni ilgilendirir
Pişmanlığımı da belirtmeme rağmen arkasına bile bakmadı. Fazlasıyla yanıldım ama hayat devam ediyor.
Senin geçmişin sadece seni ilgilendirir onu asla ilgilendirmez al engele gitsin ayrıldıgınız iyi olmuş
Ulan bu nasıl benim aklıma gelmedi
Kaç kişi ile gittin
Maalesef lise zamanlarda karışık arkadaş grubu vs
Yani sürekli farklı erkekler ile gittin
Otel kayıtlarını nereden çıkarmış polis mi
Geçmiş bir durum olunca ne oluyor yani önüne gelenle yatabilecen anlamına mı geliyor kimsiniz siz kafaya bak mk
Otele kimle gittiğine bağlı
Ama geçmiş bir durum kimle gittiğimin bir önemi olmaması gerek.
Benmde başımdan buna benzer bir durum geçti yaz bana özelden bu konuyu konuşalım
Söylemediysen haklı
Halı seviştin