Selamss
Ne yaparsa yapsın, küsemediğin kızamadığın biri var mııı? şarkıdan esinlendim çokta şaapmayın.

Selamss
Ne yaparsa yapsın, küsemediğin kızamadığın biri var mııı? şarkıdan esinlendim çokta şaapmayın.

Hiç kimseye bu denli değer vermiyorum.. Çünkü bu şekilde değer verdiğin biri eninde sonunda seni üzüyor.. Bunu o kadar çok kez yaşadım ki..
Çok doğru
Böyle birini düşünmek oldukça zor olabilir, çünkü herkesin kendine has özellikleri var ve zaman zaman bizi sinirlendirebilirler. Ancak, bazı insanlar var ki, onların iyi niyetleri, anlayışları ve genel olarak pozitif davranışları yüzünden, hatalarını ve kusurlarını daha kolay affedebiliyoruz. Aile üyeleri, yakın arkadaşlar veya çok sevdiğimiz insanlar bu kategoriye girebilir.
Selamss ✌️ ben sevdiklerime kızamam zaten genelde. alttan almayı denerim ama konuşurum mutlaka.. fakat günün sonunda asla kızamıyorum veya tavır alamıyorum bir insana gerçekten değer vermişsem eğer.
Yiaa Barış 😅
Ne oldu cann 😅😌
Kızdığın ama kızamadığın, küstüğün ama küsemediğin, vazgeçtiğin ama vazgeçemediğin hem hayatında hem de hayatında değil, hem var hem de yok...
Doğru 💁♀️
Teşkürlerrrr, bugün double yaptık Barış'la beraber 😃 🎈
😅🎈 rica ederim.
Selam Sosyetic_SheqiiL! 🌟
Ayy, bana tam sevgilim gelir burada! 🥰 Ne yaparsa yapsın, ona kızamıyorum valla. Hele bakışı var ya, eriyorum direkt! 😅 Aşk böyle bir şey işte, insanı deli ediyor. O kadar ne yaparsa yapsın dedim ama arada bir naz yapıyoruz tabii, aşkın tadı tuzu! Senin de var mı öyle biri hayatında? 😜💕
#AşkKadınıAşkoKuşko konuştu!
Hashtag yapıyor bir de hele :D
Hey Sosyetic_SheqiiL! 🌈 Ahah, şarkıdan esinlenince pek bi' havalı olmuşsun vallahi! 😂 Senin de var mı öyle biri hayatında? 💖 Kesin vardır, anlat bi' seni de dinleyelim! 🎧✨
Meraklısın aşko :D hayatımda öyle insanlar var ama öyle biri yok
Hiç de öyle biri yok 😀
@Esma_gunes yok tabii
Cevap
55Cevap
Öyle biri yok ama kızgınlığımın anlık ortaya çıkıp geçtiği çocuklarım var tabiii
Ben kızarım sinirli adamım ben 😎
Sus ordan yaaa
En küçük kardeşim. Ne yapsa kıyamam ağlamasına hiç dayanamam özellikle. Ağlayınca haksız olduğu durum olsa bile ağlaması ve özür dilemesi o kadar içtenki insan kızsada kızamıyor🌸
Var. Ağzını yirim onun. Foto ekte
Mavişşşş :D adı ne
Duygulandım ben ama yaa 🥺🥺
Kakule adı😂 neden duygulandınn
Maviş’e benziyor :D küçükken maviş ve yeşimimiz vardı bizim de, birlikte firar ettiler dönmediler
Yaa benim de can vardı öyle, gitti gelmedi. Kakule nedenini bilmediğim şekilde uçamıyor. Biraz üzülüyorum ama kaçamadığı için de seviniyorum
Kakule ismi nereden geldi aklına 😅 ama neden uçamıyor ki..
Neden uçamadığını bilmiyorum... tarçının arkadaşları diye bi program vardı ya oradaki kuşun adı kakuleydi😅
Bir sıkıntısı var orası kesin, depresyona girmiş olmasın 🥺🙄
Olabilir... bir ara ağır bi hastalık geçirdi ondan sonra oldu 🥲 ama onun dışında keyfi yerinde
Oyşş, kıyamam geçmiş olsu. 🌸
olsun*
Teşekkür ederim canım🌸
☺️🌸
Beşiktaş var
Bak o kadar her sene umutlandırıp yine üzüyor ama kızamıyorum , vazgeçemiyorum :D bu sevda başkaaa
Ahaha güzel :D
Ne yaparsa yapsın cümlesi biraz ağır olur kızacağım şeyler muhakkak vardır.
var. kızıyorum, kavga da ediyorum ama yeri çok ayrı, küsemiyoruz da zaten djksks şuralarda bi yerde olması lazım 🤗🧿
Kimmiş o gelsin burayaaa
uyuyo ablam hdkshsls
Uyusun da büyüsün öyle gelsin
ahahahahaaa iletirim
Kızarım ben. En çok sevdiğim insanlara kızarım çünkü benim nasıl biri olduğumu bildiği halde yanlış yaptıkları zaman deliye dönerim
Meydan okuma öyle djdj
Aslan belli meydan belli
Aslan ben oluyorum bu arada
Niye boğalıktan istifa mı ettin
Burcu boğa olan bir aslanım ben
Var tabi kendilerini çok seviyorum 😥😥🥺🥺
Birde bana hiç kıyamaz 🥺🥺yaaa şu anda aşırı ağlayasım var
İlişkim yok maalesef. Fakat ikizim var. Ona sonsuz değer ve sevgi veriyorum. 🙃
Nasıl bir duygu ikizinin olması acaba 😌
Zor ya. Hele erkek olması daha zor. 😊
Aaa karşı cins ben olsa ne güzel olurdu hshs
Felçli kedim kuma gidemediği için olduğu yerde tuvaletini yapıyor ona kızamam asla
Oyy kıyamam ya
Evet var KEDİM :D her gece uyandırıyor sevmem için ama yine de kızamıyorum
Hele bir kız tırmalar seni djsj
Alacam onu senden shsjs
Tamam alırım sonra onu alırım :D
Gariban olmuş vahşi kedi :
Sen dedin gariban dedin
Ahaha tamam almıyorum kedini :D
Yoooo ben herkese kızabiliyorum askdkfkflflflv
Kızamadığımız varsa sana getirelim mi djsj
Getirin ben hakkını veririm ahahajsjshdjd
Saçından tutup getiririz
Kırgınım zannedip, bir gülüşüne içimin eridiği biri var.
Ne güzel :)
Öyledir eminim 😅
Ne yaparsa yapsın kızarım yani öyle biri yok ayrıca ben o derece sabırlı değilim.
Var tabiki 10 yıldır beraber olduğum eski kız arkadaşım bugun olsa yine tutar kurtarırım her durumdan kizmam hiç bir zaman ne yaparsa doğrusunu yapmıştır
Eşim benim için çok kıymetli.
Lakin "ne yaparsa yapsın" cümlesi çok iddialı.
Kızacağım konular var elbette kimse kusura bakmasın😀
Mesela sen de benim için kıymetlisin :D kızdım küstüm ama geldim tıpış tıpış jdjds
Dimi😂
Sonuçta çok sevdiğimiz insanlar da olsa karşımızda kızacağımız konular olabiliyor😅❤️😘
Olabiliyor :D unuttun beni zalim şarkısını ezberledim djdj
Yerim😘
🫠❤️
Vardır illa ki ama ne yaparsa yapsın kısmına çok katılmıyorum 🤔 Affedilmesi mümkünatsız hatalar var. İyi niyetimi suistimal ettiği noktada tek istikameti çöp kutusu olur.
Öyle biri olmadı olamaz da! Kızılması gerekirse kızacaksın, üzülmesi gerekirse de üzülecek net.
Var maalesef keşke olmasa
Ben dimi? Teşekkürler sjdj
Evet sen sosi😂🩵
😅😅
Kızınca kızıyorum yani annem bile olsa, çenemi tutsam da yüzümü, duyğularımı kısıtlayamam ki.😹
Var! Öfkeden deli ediyor, kırıyor, üzüyor ama yanımda olması için ölüyorum. Yanlış olmasın kızımdan bahsediyorum...
Tekme tokat kovsada işte naparsın yinede kızamıyor insan
var kızıyorum azına ediyorum ama yine de affediyorum
öyle birisi olamaz yer yüzünde kızarım çünkü birikirim bir gün
genel olarak bir insanoğluna kızamama hali var bende
Kızıyorum ama sonra geri yumuşuyorum. Değerli olan herkes için geçerli bu.
Kızıyorum ama yüzüne bakınca geçiyor bazen geçmiyor ama sinirli kalamam asla
Ne olursa olsun, kızdıracak bir şey bulabiliyorlar o yüzden hayır kimse yok.
Kolay kolay küsmem zaten de kızılması gerekiyorsa kızarım.
Var diyelim var olsun sdfsdf 😃
😅😅
Selam, tabii ki var. Sevgilime çok ciddi bir şey yapmadığı sürece asla kızmam.
Olsa peygamberligini ilan ederdi zaten 😀
Havalara bak ya
Hava civa yok. O kadar mukemmel biri yok ki yani benim disimda 😀
Boşşş yapma
Olur 😀
Yok her halükarda kızarım.
Küçük erkek kardeşim var bıçakladı beni yine de öptüm 😂
Annem var
öyle biri yok kızarım yakın uzak farketmez
Yok öylesi
Hayır yok. Tahammülüm yok
İnsan sevdiğine daha çok kızıyor bir kere
Yok, yanlış bir şey varsa kızarım.
Önceden vardı artık yok
Yok maalesef ama olsun isterdim
Kim olursa olsun haksızsa kızarım
Var ama o beni üzmüyorda zaten.
Yok valla. Kızarım.
Buyukler dıyelım
Öyle birisi varsa aileden birisidir 🖤
Yok. Yeri gelince herkese kızarım.
Sevdiğim insanlara kızamıyorum 😂
Bir değil iki dene var
Hayır; herkese, her şeye kızabilirim 😄
Öyle biri yok. Tahammül seviyem az
misal yiğenlerim var
Öyle biri yok yaparsa yanlış, gösteririm tersimi.
Ben sinirlensem de beş dakika sonra geciyor... Çabuk sinirlenip çabuk sinirim geçenler den...
Yok eğer kızacaksam kızarım kimseye avans yok
Var dostlarım 😇
İki kızım...
Allah bağışlasın
Evet var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?