Eski sevgilimi unutamadığım için bir hata yaptım. Sizce bundan sonrası için ne yapmalıyım?

Merhaba. Eski sevgilimle 3 yıllık ilişkimiz oldu. Bu süreçte her istediğini yaptım ama en sonunda sevgim bitti deyip gitti. Ben de 4 aydır bunun acısını çekiyorum. Kendimi kullanılmış hissediyorum. Karşıma birisi çıktı sadece beni fiziksel anlamda istediğini söyledi ve ben de ona istediğini verdim. Çok pişmanım sırf inat olsun diye yaptım. Size ne yapmalıyım hayatıma eski sevgilim olmadan devam edemiyorum. Bana dönmesini nasıl sağlarım. Böyle hatalar yapmaya devam etmek istemiyorum.

Eski sevgilimi unutamadığım için bir hata yaptım. Sizce bundan sonrası için ne yapmalıyım?
Cevapla