Sevgili ya da eşinizin sigara içmesi mi daha kötü olurdu yoksa düzenli olarak alkol kullanıyor olması mı?
#reda
#reda


Sigara içen bir yerden sonra zararı kendine verir ama alkolü küpüne kadar içen kişi etrafına da sarhoş olup zarar verir. O yüzden sigara değil, alkol. Ha sigara dumanı da bir yerden sonra beni tıkıyor ama devamlı huzursuzluk olmasından iyidir.
Sigara içmesi...
Kokar öpüşülmez bile
İçki hadi neyse de sigara hem ağzını hem kıyafetini hem vücudunu kokutuyo
Tenk you very maç beybiiiii 💋
Sigara hayatta en iğrendiğim şeylerden kesinlikle daha kötü kokudan yanına yaklaşılmaz🤮
Alkol'ün yine dozuna bağlı saçma sapan ortamlarda, barlarda felan içip içip sapıtmıyorsa sakince oturup evinde içiyorsa çok sorun olmaz
Sigara içmesi bir tık sorun. Alkolü de eğer sık sık alıyorsa sıkıntı.
Pp güzel olmuş hoş sjjsj dejavu yaşayayım kendi kemdime kdkdk
Hahaha :D Başka pp koyacaktım da şimdilik bu kalsın gece değişir :D
Güzel dejavu ama ahah
Cevap
49Cevap
Alkol seyrek kullanıyorsa o daha iyi sigara kokusuna tahammül edemiyorum
Sigara bence ya yakınlaşınca ağzı kokar falan 😂😂
Ikiside benim için sorun değil. Beraber içip eğleniriz on numara olur.
Alkolden haz etmiyorum pek
ben ikisinde de takılmam. benim sadece sigaram var alkolüm yok.. ama eğer bilinçli bir şekilde içiyorsa ikisini de içebilir tabi ki de.. ben bunu sorun etmezdim.
Alkol daha kötü varsa
ikisini de dozunda yaptıktan sonra sıkıntı yok
Sigara daha kötü. Alkolü birlikte de alabiliriz. Eğlenir güleriz. Sigara pis kokar.
Alkol kullanması daha kötü sanırım. Yani arada bir içse sigara daha kötü olurdu ama sürekli alkol alması hoş değil
ikiside iyi değil. Alkolden çok sigara içmesini tercih ederim.
Alkol de içebilir. Limitini bilecek.
İkisi de kişinin kendi tercihi ama sigara kokusundan hiç hoşlanmıyorum, alkol de kendini kontrol etmeli insanlar.
alkol kullanıyor olması. yani alkol içip bana zarar verme riski var ama sigara içince sadece kendine zarar veriyor banane sjdkdjfj
Alkol içmesi. Sigara içen birisi sarhoş olmaz veya delirmez. Alkol alan birisinden her şey beklenir.
Bunlar benim için kötü bir etken değil. Efendi efendi içtiği sürece sorun teşkil etmez, benziyoruz çünkü. 😂
Hiç biri rahatsız etmez tabi kül tablası ve barut gibi ortada gezmediği sürece
Sigara içmesi benim için sıkıntı değil çünkü bende içiyorum alkol daha sıkıntı bana göre
İkiside kötü sigara daha kötü ama iğrenç kokuyor çünkü
ikisi de benim için eşit derecede kötü, ikisini de kullanmasını istemezdim şahsen.
İkisi de benim için olumsuz değil , fena mı ortam yaparız işte 🤤
Şarap ve bira içmesini bir nebze kabul ederim. Ama rakı içen kız direk libidomu düşürür
Hepsini dozunda tüketiyorum. Abartmadığı sürece beraber takılırız.
ikiside ağız kokusu yapar öpüşürken sıkıntı oluyor
İkisi de çok kötü ama illa kullanacaksa sigara kullansın.
Ben sevgilimin/eşimin alkolle mesafeli olmasını daha fazla tercih ederim her zaman..
Sigara belki kararında kabul edilebilir ama alkolü hiç kullanmamış biri olarak asla istemezdim
İkisi de kötü, kötü alışkanlığı olanlardan uzak durmaya çalışırım.
Bence ikiside başlı başına kötü ama kullanıyoruz..
ikisini de içmesini hiç istemem ama hangisi daha kötü dersen alkol derim
Sigara içmesi çok kötü. Leş gibi kokuyor içenler. Öksürüğü tıksırığı amaaaan çekilmez
Sigara içmesi. Sigara kadınlara gitmiyo hiçbir şekilde.
Sigara içmesi kötü.
Alkolü ayda bir-iki kez birlikte içtiğimiz sürece sıkıntı yok.
İkisini de kullanması kötü değil çünkü bende içiyorum.🫣
her ikisi de. ama bundan daha köütüsü bununla övünüyor olması. bu tarz şeyler paylaşması. çok ucuz çok varoş
Sigara içmesi çok daha fazla rahatsız eder
İkisini de yaşamış biri olarak eğer alkole bağımlı değilse sigara bi tık daha sorun hem cebe hem sağlığa hem de kokusuna dayanamıyoruum
İkisi de bence tüketilmemeli tüketilse dahi bağımlı olunmamalı ama az miktarda alkol alıyorsa sıkıntı olmaz.
duzenli alkol ixenle ugrasilmaz sigara da pis pis kokar, yanimda icmeside cok rahatsiz eder... bilemedjm
İkisini de kullanmaması 😂
En iyisi miss
Dozunda kullandıktan sonra istediğini içebilir uyuşturucu hariç tabiki
Alkol sigara kullanmıyorum bence kullanılmaması lazım
Alkol galiba ama ikiside sıkıntı değil mesela arada bi kirmizi efesde içeriz yani
Sigara sevmem. Alkol nadiren kullanıyorsa sorun yok
Alkol tabikide
İkiside mevcut bende🥲
Esimle ayrılmamın en büyük sebebi sigara desem!!!
Sigara da alkol de istemiyorum kullanmasın.
Bence ikisi de kötü değil.
Nenim için ikisi de eşit derecede kötü
Her şeyi çekerim içime. Hangisi kötüyse seçin.
Sigara içiyor olması..
Abartmadığı sürece ikisi de kötü değil benim için.
İkisininde kokusu berbat ya
Ikisi birden :)
Hem de çok severek iciyorum
İkisini de kullandırıyor olması 😂
Alkol bağımlısı olması
İkisi de benim için çok iyi
Benim için sigara daha kötü
Sigara içmesin alkol arada sırada ortamda içebilir
ikisi de kötü ama alkol daha da kötü
İkisi de bende var, bu yüzden sorun yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?